سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های برتر

Applock Pro v1.14 – بهترین اپلیکیشن ابزار قفل برنامه ها مخصوص اندروید
نسخه خریداری شده به ارزش 2.99 دلار برای اولین بار در ایران

Applock Pro عنوان یک اپلیکیشن خاص برای قرار دادن پسوورد بر روی صفحه نمایش و یا برنامه ها مخصوص اندروید می باشد که توسط Best App – Top Droid Team توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار با برخورداری از تکنولوژی های خاصش به کاربرانش اجازه می دهد تا به راحتی از حریم خصوصی خود محافظت کنند و نگذارند دیگران به اطلاعات شخصیشان دسترسی داشته باشند. جدا از قابلیت های اصلی این ابزار که آن ها را معرفی کردیم پس از نصب به یک محیط امن دسترسی خواهید داشت که با قرار دادن عکس ها و فیلم هایتان در این محیط آن را از گالری مخفی و در مکانی امن از ان ها نگه داری می کنید

. چندین راه مختلف برای قفل اپ ها وجود دارد که یکی از محبوب ترینشان را می توان پترن ها دانست. علاوه بر این اگر می خواهید تا امنیت دستگاه را در هنگام استفاده از الگو افزایش دهید تنها کافیست به گزینه موجود دسترسی و ان را فعال کنید تا در هنگام وارد کردن الگو کسی متوجه نحوه وارد کردنش نشود. همچینن اگر رمز گذاری بر روی اپ ها نیاز هایتان را به صورت کاملی برطرف نمی کند در مواردی می توانید آیکون آن ها را از صفحه نمایش مخفی کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Applock Pro اندروید :

  • قفل کردن برنامه های خود به وسیله پسوورد و یا الگو های خاص
  • دسترسی به یک محیط امن برای مخفی کردن تصاویر و فایل های ویدئویی خود
  • مجموعه ای از تم هایی زیبا برای تغییر محیط وارد کردن پسوورد
  • ابزار فوق العاده قفل خودکار برنامه ها
  • محافظت از ایمیل ها، پیام های کوتاه و گزارش های تماس
  • استفاده بسیار کم برنامه از منابع دیوایس
  • مخفی کردن آثار وارد کردن الگو
  • مدیریت حرفه ای رمز عبور

اپلیکیشن Applock Pro با برخورداری از قابلیت هایی متنوع توانسته است با قیمت 2.99 دلاری خود امتیاز فوق العاده 4.5 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را از دیتابیس عظیم سایت دریافت نمایید ؛ نسخه ما همه قابلیت ها را به صورت رایگان و بدون محدودیت زمانی در اختیارتان قرار میدهد .

تغییرات نسخه v1.14 :

* برطرف سازی باگ های برنامه


لـیـنـک دانلـود