سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های برتر

alarMob – Anti-theft alarm v1.7 [Pro] – اپلیکیشن ابزار ضد سرقت دستگاه هوشمند اندروید
نسخه حرفه ای و کامل برنامه به ارزش 2.99 دلار برای اولین بار در ایران

alarMob – Anti-theft alarm Pro Unlocked عنوان مجموعه ای از ابزارهای ضد سرقت دستگاه اندرویدی است که توسط Nabil Titou توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه به کاربران خود اجازه می دهد تا بدون نگرانی گوشی خود را در هر مکانی و بدور از خود بگذارند و مطمئن باشند که در صورت سرقت رفتن، مطلع خواهند شد. در میان تمامی قابلیت های این اپ حسگر حرکتی آن را می توان جزو برترین ها دانست، به صورتی که در صورت هر گونه تغییر مکان دیوایس صدای هشدار به صورت کاملا خودکار فعال میشود و به اطرافیان اطلاع می دهد.

علاوه بر این گاه برای تمامی ما پیش می آید که موبایل خود را بر روی حالت سایلنت قرار می دهیم و پس از گذشت چند دقیقه نمی دانیم که آن را در کدام قسمت خانه خود گذاشته ایم؛ در چنین مواقعی آلارموب یکی از بهترین راه حل های ممکن برای پیدا کردنش به شمار می رود، به گونه ای که تنها کافیست یک پیام کوتاه به اسمارت فونتان ارسال می کنید و شاهد فعال شدن آلارم بدون هیچ گونه درنگی هستید! بهتر است این نرم افزار پر امکانات را از دست ندهید و برای دریافت آن با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه alarMob – Anti-theft alarm اندروید :

  • پیدا کردن دستگاه گم شده شما و فعال سازی الارم تنها با ارسال پیام کوتاه
  • قابلیت فوق العاده عکس برداری از اطراف تنها در صورت تلاش برای ورود به دستگاه
  • پشتیبانی از حالت آشکار ساز حرکتی و فعال شدن آلارم در صورت تکان خوردن دیوایس
  • پشتیبانی از حسگر مجاورت هنگام خروج ناگهانی اسمارت فون از جیب شما
  • اطلاع از تعویض ناگهانی سیم کارت و یا اس دی کارت
  • محیط کاربری ساده و آسان

اپلیکیشن alarMob – Anti-theft alarm با برخورداری از مجموعه امکانات و قابلیت هایی متنوع توانسته است با پرداخت درون شبکه 2.99 دلاری خود امتیاز 4.5 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای آن را از وبسایت معتبر دریافت نمایید ؛ نسخه ما همه قابلیت ها را به صورت رایگان در اختیارتان قرار میدهد.

تغییرات نسخه v1.7 :

* بهبود توانایی های برنامه


لـیـنـک دانلـود