سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های برتر

Google Now Launcher v1.4.large – لانچر سبک و سریع گوگل نو برای اندروید
جدید ترین نسخه با دسترسی به تمامی امکانات تقدیم شما
درخواستی شما عزیزان

Google Now Launcher عنوان لانچر سبک و سریع شرکت بزرگ گوگل برای سیستم عامل اندروید می باشد که توسط همان شرکت یعنی Google LLC در پلی استور منتشر شده است. این لانچر فوق العاده علاوه بر بخشیدن ظاهری خاص و کاربرپسند به صفحه نمایش دیوایس شما کمک می کند تا به راحتی و با سرعتی بالا دستگاه اندرویدی خود را مدیریت کنید و نظارتی خاص بر روی قسمت های مختلف ان داشته باشید. تصاویر پس زمینه مختلف و فوق العاده ای را به عنوان والپیپر اسمارت فونتان انتخاب کنید و با لمس ساده صفحه نمایش صفحات را به نرمی تغییر دهید.

پس از نصب تمامی برنامه های موجود بر روی دستگاه هوشمندتان به ترتیب حروف الفبا تنظیم میشود و دسترسی شما به هر کدام از ان ها بسیار ساده تر می شود. بهتر است از سیستم Ok Google غافل نشوید و هر گونه جست و جو را تنها با صحبت کردن انجام دهید ؛ نتایج جست و جو شده توسط این سرویس نیز به سرعت نمایش داده میشود و تجربه ای جدید در این زمینه در اختیارتان قرار می گیرد. بهتر است این لانچر فوق العاده و بهینه را از دست ندهید و برای دریافت ان با ما در ادامه مطلب همراه باشید!

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Google Now Launcher اندروید :

  • سرعت بسیار بالا با محیطی ساده و کاربر پسند
  • امکان دسترسی به والپیپر هایی زیبا و فوق العاده
  • سوییچ سریع بین صفحات مختلف صفحه نمایش
  • جست و جو سریع با استفاده از قابلیت بی نظیر Ok Google
  • مرتب سازی لیست برنامه بر اساس حروف الفبا
  • نمایش لیستی از برنامه های پیشنهادی

اپلیکیشن Google Now Launcher با برخورداری از امکانات و قابلیت هایی متنوع توانسته است امتیاز 4.3 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه منتشر شده آن را از سرور های پر سرعت سایت دریافت نمایید ؛ این لانچر همانند دیگر برنامه های گوگل همه قابلیت ها را به صورت رایگان در اختیارتان قرار میدهد .

تغییرات نسخه v1.4.large :

* برای این نسخه از برنامه تغییرایت در گوگل پلی ذکر نشده است.


لـیـنـک دانلـود