سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های برتر

Google Translate خدماتی از کمپانی گوگل می باشد که با آن می توانید به ترجمه ی متن های خود و یا وب سایت ها بپردازید و متن دلخواه خود را زبان موردنظر مشاهده کنید. به دلیل محیط کاربری ساده و حرفه ای این سرویس و خدماتش آن را به عنوان یک ترجمه گر قدرتمند می شناسند و از طرفی چون توسط شرکت گوگل طراحی شده است، اعتبار آن نزد کاربران بالاست. در این سرویس می توانید با کپی کردن و یا تایپ متن های خود آن را به 60 زبان زنده ی دنیا مشاهده کنید

و سرویس قادر است به طور خودکار زبان متن شما را تشخیص بدهد. در سرویس گوگل ترانسلیت این قابلیت در اختیار شماست که متن ترجمه ی خود را به صورت صوتی گوش دهید! سرویس مترجم گوگل نرم افزار رسمی خود را با نام Google Translate برای انواع سیستم عامل از جمله اندروید عرضه کرده است تا کاربرانی که به یک مترجم قوی محتاج اند بتوانند به راحتی از امکانات این سرویس در اسمارت فون اندرویدی خود به آسانی استفاده کنید! با نصب کردن این برنامه کاربردی برروی دستگاه اندرویدی تان به یک مترجم حرفه ای و کامل برای ترجمه متون خود دسترسی خواهید داشت و در هر مکان و زمانی می توانید به سرعت متن دلخواه تان را به زبان های زنده دنیا ترجمه بکنید!

در اپلیکشن Google Translate شما می توانید متن خود را به روش های متفاوتی از جمله صدا ، دست خط و دوربین وارد کنید تا کار ترجمه صورت بگیرد و از ویژگی های آن می توان ذخیره ی ترجمه های مورد علاقه خود برای دسترسی آفلاین و پشتیبانی از زبان های فارسی و عربی را نام برد. آخرین نسخه ی نرم افزار Google Translate را می توانید با لینک مستقیم و با یک کلیک از برای اسمارت فون اندرویدی خود دریافت کنید، نسخه پیش رو در اصل نسخه رایگان است و همه قابلیت ها را شامل میشود و برنامه نیازی به هک کردن و … ندارد .

 تغییرات نسخه ی v5.17.0.RC08.187889404:

* بهبود عملکرد و رفع مشکلات مختلف برنامه برای تبدیل به بهترین مترجم اندروید !

 


لـیـنـک دانلـود