سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های برتر

XPlayer v1.0.1 [Paid] – موزیک پلیر زیبا و خاص 1.99 دلاری مخصوص اندروید
یک موزیک پلیر زیبا، خاص و پرامکانات تقدیم شما عزیزان
پیشنهاد ویژه

XPlayer Paid از زیباترین، جالب ترین و بهترین موزیک پلیرهای منتشر شده برای دستگاه های اندروید است که استودیوی World Music Streaming آن را با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی عرضه کرده و ما نیز مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! با نصب XPlayer Paid برروی دستگاه اندرویدی تان می توانید موزیک های موجود را در محیطی واقعا زیبا با طراحی متریال و با طیف گسترده ای از امکانات تجربه کنید

، آهنگ ها را بر اساس معیارهای مختلف مثل هنرمندان، آلبوم و … پخش کنید، لیست پخش اختصاصی تان را ایجاد کنید و با افزودن موزیک های محبوب تان ان ها را پخش نمایید و از پخش موزیک های خود لذت ببرید، از طریق ویجت صفحه اصلی به سرعت به موزیک ها دسترسی داشته باشید و تجربه ای عالی در زمینه پخش موزیک به ارمغان بیاورید، با پشتیبانی از Lyrics متن موزیک ها را دریافت کنید، با پشتیبانی از Chromecast موزیک ها را در دستگاه های خانگی پخش کنید، از طریق پوشه ها موزیک ها را اجرا کنید و در محیطی بدون تبلیغات از پخش موزیک لذت ببرید! اگر به دنبال یکی از زیباترین و بهترین موزیک پلیرهای اندروید هستید بدون شک XPlayer Paid نظرتان را جلب میکند و ارزش امتحان کردن را دارد!

موزیک پلیر عالی XPlayer Paid هیچ فروشی نداشته و با دریافت ان از از اولین کاربران جهانی خواهید بود که تجربه اش می کنید! لیستی از امکانات برنامه در توضیحات اولیه برای شما اورده شده است و با خواندن ان مطمئنا مشتاق به تست این موزیک پلیر شده اید! نسخه پولی و کامل اش را با یک کلیک دریافت کنید و سپس نقدی از ان برای دیگر دوستان بنویسید که ارزش دانلود را داشت یا خیر؟!

تغییرات نسخه ی V1.0.1 :

* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی – معرفی و عرضه برای اولین بار در ایران .

 


لـیـنـک دانلـود