سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های برتر

Pulsar Music Player Pro v1.7.4 – موزیک پلیر فوق العاده و کم نظیر پولسار مخصوص اندروید
نسخه حرفه ای و آنلاک شده با دسترسی به تمام قابلیت ها تقدیم شما
پیشنهاد ویژه

Pulsar Music Player Pro Unlocked یک موزیک پلیر ساده، شیک، بسیار سبک و فوق العاده از استودیوی Rhythm Software برای دستگاه ها اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از 5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و تصمیم گرفته ایم مثل همیشه برای اولین بار در ایران نسخه کامل و آنلاک شده آن را حضور شما کاربران ایرانی اندروید معرفی نماییم و ان را به صورت رایگان در اختیارتان قرار دهیم! با استفاده از این موزیک پلیر می توانید تمامی موزیک های موجود در حافظه دستگاهتان را در محیطی فوق العاده زیبا و سریع پخش نمایید و از داشتن یک موزیک پلیر ساده اما حرفه ای لذت ببرید!

تا به امروز موزیک پلیرهای مختلفی برای اندروید معرفی شده که همگی از برترین ها بوده اند اما Pulsar Plus با حجم 3 مگابایتی خودش آمده است تا با طراحی و ساخت فوق العاده اش کاری کند که با همه موزیک پلیرها خداحافظی کنید و ان را برای همیشه برروی دستگاهتان نصب داشته باشید! هم اکنون شما قادرید کامل ترین نسخه ی موزیک پلیر فوق العاده Pulsar Music Player Pro را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت برای تبلت و یا گوشی اندرویدی تان دریافت کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Pulsar Music Player Pro اندروید:

  • طراحی منحصر به فرد متریال با انیمیشن های عالی
  • مدیریت و پخش موزیک با آلبوم، هنرمند، پوشه و سبک
  • دانلود خودکار و نمایش هنرمند و کاور آلبوم موزیک ها
  • لیست پخش حرفه ای برای قرار دادن موزیک های دلخواه در لیست
  • جستجوی سریع در میان آلبوم، هنرمندان و موزیک های گالری
  • تابع قدرتمند تگ ادیتور برای ویرایش آسان تگ موزیک ها
  • دارا بودن انواع تم های مختلف و رنگارنگ با امکان انتخاب
  • تایمر خواب برای متوقف سازی آسان و خودکار پخش موزیک

اپلیکیشن Pulsar Music Player Pro هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز خوب 4.6 از 5.0 است که ما در جدیدترین و اخرین نسخه پولی ان را برای اولین بار در ایران حضور شما معرفی می کنیم که می توانید ان را با یک کلیک دریافت نمایید ؛ همانطور که در بالا قید شده، نسخه ای که برای دانلود حضورتان معرفی شده است نسخه کامل برنامه است .

تغییرات نسخه ی v1.7.4:

* ویژگی های جدید + بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات


لـیـنـک دانلـود