سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های برتر

Cache Cleaner Super v1.11 – اپلیکیشن حذف سریع کش برنامه ها اندروید
نسخه کامل وبدون تبلیغات برنامه تقدیم شما عزیزان

در حافظه تمامی دستگاه های اندرویدی فایل های مختلفی به صورت پیش فرض وجود دارد و یا برخی از آن ها به مرور زمان ایجاد و ذخیره می شوند، برخی از این فایل ها که تنها حافظه ذخیره سازی را اشغال کرده اند به صورت موقت ایجاد می شوند و یا اینکه از برنامه های حذف شده به جای مانده اند و هیچ استفاده ای از آن ها نمی شود و می بایست ان ها را پاک کنید. هر چه مدت زمان کارکرد دیوایس های اندرویدی بیشتر باشد تعداد و حجم این فایل ها نیز بیشتر است و به میزان قابل توجهی حافظه داخلی را اشغال می کنند.

Cache Cleaner Super Full عنوان یک اپلیکیشن سریع و ساده برای حذف حافظه کش برنامه های مخصوص اندروید می باشد که توسط Cache Cleaner توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار با برخورداری از یک UI کاملا ساده و به دور از هر گونه پیچیدگی کمک می کند تنها با چند لمس ساده کش اپ های مختلف را حذف کردهو حافظه ذخیره سازی اطلاعات را آزاد کنند. جدا از سادگی یکی از مهم ترین قابلیت های کش کلینر سوپر سیستم یادآور هوشمندانه اش می باشد که در بازه های زمانی مختلفی حذف فایل های اضافی را یادآوری می کند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Cache Cleaner Super اندروید :

  • حذف سریع و بدون دردسر کش برنامه ها
  • محیط کاربری بسیار ساده و آسان به نسبت نرم افزار های مشابه
  • سرعت بسیار بالا در اسکن کش برنامه ها
  • یادآوری حذف کش در هر 6 ساعت برای جلوگیری از اشغال حافظه
  • نمایش میزان حجم فایل های کش قبل از حذف
  • پشتیبانی از اندروید 6.0 و 7.0

اپلیکیشن Cache Cleaner Super با بهره مندی از محیطی بسیار ساده و سرعت بالای خود توانسته است با بیش از یک میلیون دانلود امتیاز فوق العاده 4.7 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه مود این برنامه را از وبسایت پر بازدید دریافت نمایید، در نسخه ما همه قابلیت ها در دسترس اند و بدون محدودیت زمانی می توانید از ان ها بهره ببرید .

تغییرات نسخه v1.11 :

* برطرف سازی باگ های برنامه


لـیـنـک دانلـود