سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های برتر

Computer Launcher Lite – Win 10 Style v1.8 [Unlocked] – اپلیکیشن شبیه ساز محیط ویندوز 10 اندروید
نسخه انلاک شده و کامل به ارزش 1.49 دلار برای اولین بار در سایت های فارسی زبان

سیستم عامل های گوناگون با توجه به امکانات و قابلیت های خاص خود از محیط هایی کاملا متفاوت نسبت به یکدیگر استفاده می کنند؛ ویندوز نیز همانند اندروید در هر بار آپدیت و ارائه نسخه جدید سعی می کند صفحه نمایش را متحول سازد و UI را به صورت کامل تغییر دهد. محبوبیت بیش از حد ویندوز تا کنون باعث شده است لانچر های مختلفی برای شبیه سازی محیط آن در اندروید منتشر شود که سایت نیز بهترین آن ها را بدون هیچ گونه چشم داشتی و به صورت رایگان عرضه کرده است. اگر جزو کاربران دائمی وبسایت باشید حتما می دانید که در پست های گذشته و برای اولین بار در ایران شما را با لانچر ویندوز مخصوص اندروید آشنا کردیم که هم اکنون نیز قصد داریم نسخه لایت (سبک) آن را در اختیار شما عزیزان بگذاریم.

 Computer Launcher Lite – Win 10 Style Full Unlocked – کامپیوتر لانچر لایت عنوان لانچر شبیه ساز محیط ویندوز 10 می باشد که توسط استدیو محبوب BlueThemes Studio برای اندروید توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. تنها کافیست این لانچر را دریافت کنید و پس از نصب شاهد تغییر کلی صفحه نمایش دستگاه هوشمند اندرویدی خود باشید! بر خلاف بسیاری از برنامه های مشابه همه چیز به صورت کاملا حرفه ای از ویندوز ده الهام گرفته شده و حتی قادرید از فایل منیجر این نسخه از ویندوز نیز استفاده کنید. برنامه های اندرویدی در کاشی هایی بسیار زیبا و شیک قرار داده شده اند و تنها کافیست یک بار آن ها را لمس کنید تا شاهد اجرای سریعشان باشید. برنامه فوق دارای امکانات و قابلیت های مختلفی است که در متن های کوتاه گنجانده نمی شود، پس بهتر است برای مطلع شدن از آن ها با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Computer Launcher Lite – Win 10 Style اندروید :

  • شبیه سازی کاملا محیط ویندوز ده در دستگاه های اندرویدی
  • توانایی فوق العاده مدیریت حرفه ای فایل ها به سبک ویندوز
  • ایجاد سریع میانبر های دلخواه خود بر روی دسکتاپ
  • ناوبری بسیار آسان برنامه ها
  • قرار گیری اپ ها در کاشی هایی شیک و زیبا
  • ایجاد و انتقال پوشه های خود به مکان های دلخواه
  • نوار وظیفه هوشمند به سبک ویندوز 10
  • امکان انتقال فایل های خود به سطل زباله
  • ویجت های مختلف و متنوع
  • دسترسی به تم ها و والپیپر هایی متنوع

اپلیکیشن Computer Launcher Lite – Win 10 Style با بهره مندی از امکانات و قابلیت های خاص خود توانسته است به عنوان یکی از سبک ترین لانچر های اندروید امتیاز 4.5 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه آنلاک شده آن را از سایت دریافت نمایید، در نسخه ما همه قابلیت ها در دسترس اند و بدون محدودیت زمانی می توانید از ان ها بهره ببرید .

تغییرات نسخه v1.8 :

* به روزرسانی مسائل امنیتی
* امکان تغییر اندازه آیکون ها
* برطرف سازی مشکلات برنامه


لـیـنـک دانلـود