سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های برتر

Camera Scanner Image Scanner v1.3.3 – اپلیکیشن تبدیل اندروید به اسکنر جیبی حرفه ای
نسخه اختصاصی بدون هیچ گونه محدودیت و تبلیغات

در گذشته ای نه چندان دور هر کسی متناسب با نیاز های خود باید وسیله ای را خریداری می کرد تا بتواند فعالیت های خود را در محل کارش به درستی پیش ببرد؛ اما با فراگیر شدن دستگاه های هوشمند کم کم بسیاری از وسایل الکترونیکی که کاربرد زیادی نیز در زندگی های روزمره داشتند جای خود را به اپ هایی خاص در دل این اسمارت فون ها دادند. اسکنر ها نیز همانند دیگر وسایل دیجیتالی از این امر مستثنی نبودند و امروزه شاهد این هستیم که هر کسی می تواند اسناد خود را تنها با دیوایس اندریدی خود اسکن کند! Camera Scanner Image Scanner Ad-Free عنوان یک اپلیکیشن کامل و بی نقص برای اسکن انواع اسناد و تصاویر مخصوص اندروید می باشد که توسط است

دیو Accountstudio توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار با برخورداری از قابلیت های خاص خود کمک می کند تنها با چند اشاره دستگاه اندرویدی خود را به یک اسکنر با کیفیت همراه با مجموعه ای از امکانات تبدیل کنید. دوربین دستگاه را بر روی اسناد و یا کارت های شناسایی قرار داده و پس از ثبت تصویر حتی تشخیص لبه اسناد را به عهده این برنامه خارق العاده بسپارید. همه چیز با نهایت سرعت و دقت انجام می شود و هیچ گونه نقصی در فایل خروجی دیده نمی شود. بهتر است این نرم افزار بی نظیر را از دست ندهید و برای دریافتش با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Camera Scanner Image Scanner اندروید :

  • اسکن سریع اسناد و تصاویر تنها با یک بار لمس صفحه نمایش
  • سرعت و کیفیت بسیار بالا فرآیند اسکن
  • تشخیص خودکار لبه کاغذ در هنگام استفاده از دوربین
  • دریافت تصاویر اسکن شده در قالب فایل های پی دی اف
  • افزایش خودکار میزان کیفیت تصاویر پس از ثبت
  • امکان استفاده از فلش دوربین هنگام ثبت تصاویر
  • به اشتراک گذاری نتایج با دوستان خود

اپلیکیشن Camera Scanner Image Scanner با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی متنوع توانسته است با بیش از یک میلیون دانلود امتیاز 4.5 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی به دست آورد که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه اختصاصی این برنامه را بدون هیچ گونه محدودیتی از سایت دریافت نمایید.

تغییرات نسخه v1.3.3 :

* برای این نسخه از برنامه تغییراتی در گوگل پلی ذکر نشده است .


لـیـنـک دانلـود