سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های برتر

Cobo Light Pro- Flashlight (LED Reminder Light) v1.28 – اپلیکیشن تبدیل اندروید به چراغ قوه پر نور!
نسخه بدون تبلیغات و بدون هیچ گونه محدودیتی تقدیم شما
اختصاصی

دستگاه های هوشمند اندرویدی همانند دیگر دیوایس های موجود در سراسر دنیا از قطعات مختلفی ایجاد شده اند که یکی از مهم ترین این قطعات فلش دوربین می باشد! شاید در ابتدا تولید کنندگان دستگاه های هوشمند نیز خود گمان نمی کردند که این ال ای دی کوچک در بسیاری از مواقع پر کاربرد باشد و توسعه دهندگان اپ های مختلفی را بر پایه آن ایجاد کنند. Cobo Light Pro- Flashlight (LED Reminder Light) Ad-Free عنوان یک اپلیکیشن خاص و کم حجم برای تبدیل دستگاه اندرویدی شما به یک چراغ قوه پر نور می باشد که توسط IKMY TECH توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است

. تنها کافیست برنامه فوق را نصب کنید تا از یک چراغ قوه سریع در هر مکان و زمانی برخوردار شوید! قابلیت ها و امکانات متنوعی در لیست این ابزار فلش لایت هوشمند به چشم می خورد که بی شک یکی از محبوب ترین آن ها یادآور ال ای دی می باشد. یادآور ال ای دی به کاربران خود کمک می کند به محض دریافت هر گونه تماس به وسیله نور صفحه نمایش و یا فلش دوربین مطلع شوید و هیچ گاه تماس های مهم خود را از دست ندهند. بر خلاف برخی از نرم افزار های مشابه هیچ منو و یا گزینه پیچیده ای در صفحه برنامه دیده نمی شود و حتی مبتدی ترین کاربران اندرویدی نیز قادرند نیاز های خود در زمینه چراغ قوه را به وسیله آن برطرف نمایند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Cobo Light Pro- Flashlight (LED Reminder Light) اندروید :

  • پشتیبانی از دو حالت فلش دوربین و یا صفحه نمایش برای روشنایی محیط
  • فعال و یا غیر فعال کردن برنامه تنها با لمس یک گزینه
  • حالت sos برای درخواست کمک در مواقع ضروری
  • یادآور دریافت تماس با برخورداری از دو تم زیبا صفحه نمایش
  • حالت جالب نمایش کلمات به صورت ال ای دی لایت
  • تنظیم تعداد و میزان چشمک زدن فلش به دلخواه خود

اپلیکیشن Cobo Light Pro- Flashlight (LED Reminder Light) با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی متنوع توانسته است با ده ها هزار دانلود امتیاز 4.5 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی به دست اورد که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه بدون تبلیغات و کامل این نرم افزار را از سرور های قدرتمند سایت دریافت نمایید.

تغییرات نسخه v1.28 :

* اضافه شدن حالت ساعت برای تبدیل اسمارت فون به یک ساعت زیبا در شب
* برطرف سازی مشکلات برنامه


لـیـنـک دانلـود