سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های برتر

Easy Video Player HD – All Format MX v1.0 [Mod Ad-Free] – اپلیکیشن ویدئو پلیر پر امکانات و ساده اندروید
نسخه بدون تبلیغات و کامل برنامه برای اولین بار در ایران

داشتن یک ویدئو پلیر پر امکانات یکی از نیاز های اولیه کاربران دستگاه های هوشمند می باشد که کمک می کند، کاربر قدرت و توانایی های دیوایس خود را به راحتی درک نماید. تا کنون ابزار های مختلفی برای پخش ویدئو یا موزیک منتشر شده اند که همانند همیشه قصد معرفی یکی از جدید ترین آن ها را داریم. Easy Video Player HD – All Format MX Ad-Free عنوان جدید ترین محصول تیم AppsFort می باشد که در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده و به کاربرانش اجازه می دهد تا ویدئو های خود را به راحتی اجرا کنند.

یکی از مهم ترین قابلیت هایی که باعث تمایز این نرم افزار از دیگر برنامه های مشابه شده است کیفیت بسیار بالای اجرا می باشد که یک حس جدید را در پخش به کاربر انتقال می دهد. در هنگام دریافت فیلم جدید از دوستان خود دیگر نیازی به دانستن فرمت آن ها ندارید زیرا این استارت اپ با پوشش طیف گسترده ای از فرمت های ویدئویی تمامی نیاز هایتان در زمینه پخش ویدئو را به سادگی هر چه تمام تر برطرف می کند. همانند بسیاری از موزیک پلیر ها به باند های اکولایزر دسترسی داشته باشید و بدانید که قادرید صدای خروجی را به دلخواهتان متحول سازید. اگر شما نیز جزو کاربران دائمی هستید این پخش کننده هوشمند را از دست ندهید و برای دریافتش با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Easy Video Player HD – All Format MX اندروید :

  • نمایش لیستی از تمامی ویدئو های موجود در اسمارت فون
  • دسترسی به ویدئو های خود به صورت پوشه بندی شده
  • شناسایی خودکار فایل های ویدئویی در کوتاه ترین زمان ممکن
  • لذت بردن از کیفیت بسیار بالای پخش به صورت 4k و اچ دی
  • دسترسی به تنظیمات bass و treble
  • پشتیبانی از جریان های ویدئویی آنلاین
  • پشتیبانی از تمامی فرمت های ویدئویی کمیاب و محبوب
  • کنترل میزان روشنایی صفحه در هنگام پخش فیلم

اپلیکیشن Easy Video Player HD – All Format MX با بهره مندی از امکانات و قابلیت های محبوب خود بی شک جزو برترین پخش کننده های ویدئویی در چند ماه آینده خواهد بود که با دریافت جدید ترین نسخه مود و بدون تبلیغات آن از سایت بی شک جزو اولین کاربرانش در ایران عزیزمان خواهید بود.

تغییرات نسخه v1.0 :

* انتشار نسخه اولیه برنامه در گوگل پلی


لـیـنـک دانلـود