سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های برتر

Logo Maker – Logo Designer and Creator PRO v1.9 – اپلیکیشن طراحی و ایجاد لوگو مخصوص اندروید
نسخه حرفه ای و کامل برنامه به ارزش 2.99 دلار برای اولین بار در ایران

تمامی شرکت ها و یا کسب کار های کوچک و بزرگ سعی می کنند برای ثبت خود در ذهن مشترینشان از آرم و لوگو اختصاصی بر روی کالاهایشان استفاده نمایند. راه های مختلفی برای ایجاد لوگو اختصاصی وجود دارد که یکی از بهترین آن ها استفاده از ابزار های اندرویدی مخصوص به همین کار است و چندین مورد از بهترین هایش را حضورتان معرفی کرده این و این بار نیز قصد معرفی یکی دیگر از این برنامه های کاربردی را داریم. Logo Maker – Logo Designer and Creator PRO عنوان یک اپلیکیشن کامل و بی نقص برای طراحی آرم و لوگو می باشد که توسط C.

A Apps برای اندروید منتشر شده است. برنامه فوق با بهره بردن از ابزار هایی متنوع کمک می کند تا ایده های خلاقانه خود را به آثاری بسیار زیبا و جذاب تبدیل نمایید. در دیتابیس این استارت اپ صد ها آرم اماده برای شخصی سازی و ایجاد تغییر در آن ها وجود دارد که بدون هیچ گونه محدودیتی به همه آن ها دسترسی دارید؛ علاوه بر این اگر آرم دلخواهتان در لیست برنامه وجود ندارد تنها کافیست تا نسخه اختصاصی را از گالری فراخوانی کنید و شروع به دیگر ویرایش ها نمایید. ویژگی های پیشرفته متن نیز کمک می کند تا متن های موجود بر روی لوگو ها را تا حد امکان تغییر دهید و تجربه ای جدید در زمینه ایجاد لوگو اختصاصی به دست آورید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Logo Maker – Logo Designer and Creator PRO اندروید :

  • دسترسی به یک دیتابیس عظیم از انواع لوگو ها
  • توانایی وارد کردن لوگو اختصاصی خود از گالری و ویرایش آن
  • ذخیره و اشتراک گذاری لوگو ایجاد شده
  • ویرایش قالب اصلی لوگو های موجود در دسته بندی های متنوع
  • مدیریت آسان لایه های ویرایشی هر آرم
  • اضافه کردن اشکال مختلف به هر کدام از لوگو های موجود
  • ویژگی های متن پیشرفه برای افزودن متن هایی خاص بر روی لوگو ها

اپلیکیشن Logo Maker – Logo Designer and Creator PRO با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی متنوع توانسته است با پرداخت درون شبکه 2.99 دلاری خود امتیاز 4.0 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی به دست آورد که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای آن را از وبسایت معتبر دریافت نمایید ؛ در نسخه ما همه قابلیت ها در دسترس اند و بدون محدودیت زمانی می توانید از ان ها بهره ببرید .

تغییرات نسخه v1.9:

* برای این نسخه تغییراتی در گوگل پلی ذکر نشده است .


لـیـنـک دانلـود