سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های برتر

Auto Collage Photo Grid Maker,Pics Frame Editor PRO v1.3 – اپلیکیشن کلاژ ساز خودکار تصاویر اندروید
نسخه حرفه ای به ارزش 0.99 دلار برای اولین بار در سایت های فارسی زبان

بی شک کلاژ ها جزو محبوب ترین حالات ترکیب تصاویر هستند که کمک می کند چندین شات را تنها در یک عکس با دوستان خود به اشتراک گذاشت. نرم افزار های ویرایش عکس معمولا از ابزار های گوناگونی برای ساخت کلاژ ها بهره می برند اما برخی از اپ ها به صورت اختصاصی تنها به ساخت کلاژ می پردازند که بی شک دارای امکانات متنوع تری هستند. Auto Collage Photo Grid Maker,Pics Frame Editor PRO عنوان یک اپلیکیشن کلاژ ساز خودکار تصاویر مخصوص اندروید می باشد که توسط شرکت Solution Cat Ltd توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است

. برای ساخت کلاژ هایی زیبا توسط این اپ تنها کافیست تصاویر مورد علاقه خود را انتخاب کنید و هر چیز دیگری را به آن بسپارید؛ تمامی مراحل ساخت به صورت کاملا اتوماتیک طی می شود و بهترین تنظیمات ممکن بر اساس تصاویر برگزیده می شوند. گرچه ساخت خودکار کلاژ ها به معنی عدم توانایی تغییر در تنظیمات نیست و قادرید در مراحل ساخت تنظیمات دلخواه خود را قبل از هر چیزی انتخاب کنید. پس زمینه را به دلخواهتان تغییر دهید و شبکه بندی را با یک لمس دگرگون سازید. افکت های سه بعدی مختلفی نیز در لیست امکانات به چشم می خورد که در حالت های تک تصویری قادر به استفاده از آن ها هستید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Auto Collage Photo Grid Maker,Pics Frame Editor PRO اندروید :

  • ساخت خودکار کلاژ های زیبا و متنوع بدون هیچ گونه نقصی
  • توانایی انتخاب تصاویر زمینه کلاژ ها به دلخواه خود
  • اضافه کردن استیکر های دلخواهتان بر روی تصاویر
  • امکان نوشتن انواع متون بر روی کلاژ ها
  • افکت های سه بعدی برای حالت های تک تصویری
  • اضافه کردن فیرم های متنوع
  • تغییر نوع شبکه بندی کلاژ ها به دلخواهتان
  • اعمال جلوه های مختلف و فیلتر های گوناگون

اپلیکیشن Auto Collage Photo Grid Maker,Pics Frame Editor PRO توانسته است با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی متنوع و کاربردی در زمینه ساخت خودکار کلاژ، امتیاز 4.4 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای آن را از وبسایت پر بازدید دریافت نمایید.

تغییرات نسخه v1.3 :

* اضافه شدن پک استیکر های جدید
* برطرف سازی مشکلات برنامه


لـیـنـک دانلـود