سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های برتر

Truecaller – Caller ID & Block Premium v9.11.6 – اپلیکیشن اطلاعات شماره تماس و شماره گیر حرفه ای اندروید
نسخه پریمیوم با در دسترس بودن تمامی ویژگی ها تقدیم شما عزیزان

Truecaller: Caller ID, SMS spam blocking & Dialer Premium عنوان برترین و پردانلود ترین برنامه در زمینه شناسایی مخاطبین ناشناس و مسدود سازی تماس های تبلیغاتی و اسپم است که توسط True Software Scandinavia AB برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. سیستم قدرتمند و دیتابیس جهانی این اپلیکیشن هر کسی را قادر می سازد تا در صورت دریافت تماس ناشناس به سرعت اطلاعات فرد تماس گیرنده را همراه با مشخصات مختلف آن دریافت کند. تروکالر را می توان یک تلفن مشترک جهانی دانست که هر کس بنا بر اختیار خود قادر است اطلاعات خودش را در آن ثبت کند تا در صورت تماس با دیگران هر کسی بتواند آن را شناسایی کند، علاوه بر این یک سیستم جهانی دیگر نیز در آن تعبیه شده که میلیون ها شماره تبلیغاتی و اسپم را در خود جای داده است

و با استفاده از سیستم ضد تبلیغاتی دیگر تماس های اسپم را دریافت نخواهید کرد. علاوه بر این Truecaller دارای یک پنل شماره گیری گرافیکی می باشد که می توانید در هر لحظه و به سرعت شماره مخاطب مورد نظر خود را گرفته و با آن تماس بگیرید. تنها باید به یاد داشت باشید که برای جست و جو در سیستم جهانی این اپلیکیشن به اتصال اینترنت نیاز داشته و هم چنین در ابتدای برنامه برای ثبت نام و نصب باید اطلاعات خودتان را به صورت کامل وارد کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Truecaller – Caller ID & Block Premium اندروید :

  • قابلیت جست و جو در دیتابیس جهانی برای به دست آوردن اطلاعات شماره های ناشناس
  • توانایی اضافه کردن شماره شخصی خود به بانک اطلاعاتی تماس برنامه
  • سیستم هوشمند ضد اسپم تماس های تبلیغاتی با میلیون ها شماره اسپم شناسایی شده
  • صفحه شماره گیر حرفه ای و گرافیکی
  • کپی شماره های تماس از هر برنامه ای
  • بر قراری تماس ها به صورت مستقیم از طریق برنامه

بهتر است بدانید اپلیکیشن Truecaller – Caller ID & Block Premium تا کنون بیش از 500 میلیون بار همراه با پرداخت درون شبکه 9.99 دلاری توسط کاربران مختلف دانلود و نصب شده است و توانسته با 4 میلیون رای امتیاز فوق العاده 4.5 از 5.0 را دریافت کند که هم اکنون می توانید نسخه پریمیوم آن را بدون نیاز به پرداخت درون شبکه , با در دسترس بودن تمامی ویژگی ها از دریافت کنید .

تغییرات نسخه ی v9.11.6 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات برنامه + ویژگی های جدید .


لـیـنـک دانلـود


Norton Security and Antivirus...

Burn Calories - Weight Loss...