سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های برتر

GPS Signal v21.0.2 [Premium] – اپلیکیشن تقویت جی پی اس برای دستگاه های اندروید
نسخه پریمیوم و کامل برنامه به ارزش 1.99 دلار برای اولین بار در ایران

تمامی ما در طول روز از اپ های مختلف و متنوعی استفاده می کنیم که بسیاری از آن ها مبتنی بر جی پی اس هستند و برای داشتن یک عملکرد خوب باید اجازه دسترسی به جی پی اس را داشته باشند. در هنگام روشن کردن این قابلیت فوق العاده پر کاربرد دیوایس اندرویدی شما به سرعت به جست و جوی نزدیک ترین ماهواره می پردازد و به آن متصل می شود. اما یکی از مشکلاتی که بسیاری از کاربران با آن رو به رو هستند همین مدت زمان اتصال به ماهواره می باشد که ممکن است در هنگام استفاده مداوم از اپلیکیشن های نیازمند به GPS بسیار طول بکشد. با توجه به این موضوع قصد داریم شما را با یک ابزار بی نظیر برای تقویت جی پی اس دستگاه و کاهش این زمان انتظار آشنا سازیم.

GPS Signal Premium عنوان یک اپلیکیشن خاص و پر طرفدار برای تقویت جی پی اس دستگاه ها هوشمند اندروید می باشد که توسط Lakshman منتشر شده است. این نرم افزار با برخورداری از یک قابلیت فوق العاده کمک می کند تا در مدت زمان کوتاهی جی پی اس شما روشن شود و بتوانید از سایر استارت اپ های دلخواهتان به راحتی استفاده نمایید. برنامه فوق با راه اندازی مرتب و مکرر جی پی اس کمک می کند سیگنال دریافتی شما همیشه در بیشترین سطح ممکن باشد. پس از نصب یک نوار کنترل در نوتفیکیشن بار به نمایش نمایش داده می شود که به کمک آن قادرید جی پی اس را در سطحی پایین و یا بالا نگه داری کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه GPS Signal اندروید :

  • توانایی نگه داشتن قدرت جی پی اس در حالت بالا و یا پایین
  • سرعت بسیار بالای دیگر برنامه ها هنگام استفاده از جی پی اس
  • راه اندازی مکرر جی پی اس برای بر خط نگه داشتن اسمارت فون
  • تست GPS برای بررسی آمار مختلف و متنوع
  • محیط کاربری بسیار ساده و آسان

اپلیکیشن GPS Signal با بهره مندی از امکانات و قابلیت های متنوع خود توانسته است با پرداخت درون شبکه 1.99 دلاری خود امتیاز 4.2 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پریمیوم آن را از وبسایت پر بازدید دریافت نمایید ؛ در نسخه ما همه قابلیت ها به صورت رایگان در دسترس اند و بدون محدودیت زمانی می توانید از ان ها بهره ببرید.

تغییرات نسخه v21.0.2 :

* رفع مشکلات + تغییر آیکون برنامه


لـیـنـک دانلـود