سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های برتر

Photo Lab PRO Picture Editor: effects, blur & art v3.0.15 – جدیدترین ورژن اپلیکیشن آزمایشگاه عکس آندروید
نسخه خریداری شده به قیمت 2.99 دلار تقدیم شما عزیزان

Photo Lab PRO Picture Editor: effects, blur & art اپلیکیشن قدرتمند، محبوب و فوق العاده ویرایش و افکت گذاری تصویر از استودیوی VicMan LLC برای اندروید است که با قیمت 2.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و نسخه خریداری شده اش پیش روی شماست! اگر بخواهیم یکی از قدرتمندترین، پرطرفدارترین و بهترین برنامه ویرایش افکت گذاری عکس را برای سیستم عامل اندروید معرفی کنیم که با دارا بودن امکانات بی نظیر شما را متعجب سازد بدون شک اپلیکیشن Pho.to Lab PRO این شایستگی را دارد که از آن به عنوان قدرتمندترین برنامه ی ویرایش تصویر یاد شود! این نرم افزار با در اختیار قرار دادن یک آزمایشگاه عکس شگفت انگیز شما را قادر می سازد که عکس هایی خلاق را ایجاد کنید و از میان صدها افکت، فریم و استایل به دلخواه برروی عکس هایتان اعمال کنید. دوست دارید عکس های خود و یا دوستانتان را به کاریکاتور تبدیل کنید؟! آیا مایلید که عکس انسان را به حیوانات مختلف مونتاژ بزنید !؟ آیا می خواهید کارت پستال های کم نظیر و فوق العاده زیبا و حرفه ای را بدون هیچ دانش خاصی طراحی کنید و برای دوستانتان بفرستید !؟ بله، پس اپلیکیشن Pho.to Lab مخصوص شما طراحی شده است که با داشتن آن بتوانید تجربه ی بهترین فوتو ادیتور را در اندرویدفون خود تجربه کنید!

ادامه مطلب

PayPal – پی پال برنامه ای رایگان، پرطرفدار و کاربردی برای آن دسته از افرادی است که می خواهند به آسانی و سریع پول برای دوستان خود بفرستند و یا وام های خود را پرداخت کنند! این برنامه که برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است، امکان مدیریت حساب پی پال را به شما می دهد و با آن می توانید از مانده حساب پی پال خود باخبر شوید! سرویس پی پال نرم افزار رسمی خود را برای همه سیستم عامل های موجود عرضه کرده است که نسخه اندرویدی اش تا به امروز بیش از 100 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم جدیدترین و آخرین نسخه اش را همزمان با انتشار در اختیارتان قرار دهیم! اپلیکیشن PayPal بهترین راه برای پرداخت آنلاین است که از ان در هر مکان و زامانی می توانید بهره ببرید! با ورود به PayPal و وارد کردن اطلاعات خود می توانید مدیریتی کلی و جامع برروی حساب تان داشته باشید، پرداخت های خود را در محیطی ساده و امن انجام دهید، حساب خود را چک کرده و تراکنش ها را مشاهده کنید، فعالیت ها را ریز به ریز بررسی کنید و از داشتن یک کیف پول جدید لذت ببرید! اگر به دنبال یک کیف پول دیجیتال برای دستگاه اندرویدی تان هستید به هیچ وجه PayPal را از دست ندهید!

ادامه مطلب

GO SMS Pro Premium v7.46 Unlocked – جدیدترین ورژن نرم افزار پرطرفدار “گو اس ام اس” برای اندروید
فایل نصبی سالم + پکیج پلاگین ها + پکیج زبان ها (فارسی و ..)
نسخه پرمیوم و انلاک شده با تمامی قابلیت ها

GO SMS Pro نسخه پرمیوم و کامل یکی از محبوب ترین و بهترین اپلیکیشن های ارسال و مدیریت اس ام اس (پیامک) از گروه مطرح GO Dev Team برای اندروید است که بهترین جایگزین برای برنامه ی پیش فرض ارسال sms اسمارت فون و یا تبلت های اندرویدی خواهد بود و با آن می توانید جذاب ترین شکلک ها را در پیامک های خود جاسازی کرده و همانند محیط برنامه های چت پیام های خود را زیباتر کنید! بدون شک پس از مدتی کار با محیط پیش فرض بخش اس ام اس دستگاه اندرویدیتان نیاز به تغییر و تنوع احساس می شود ؛ محیط کاربری ساده و بی روح بخش اس ام اس دیوایس اندرویدی شما برای همیشه مناسب نخواهد بود و مطمئنا به یک مدیریت اس ام اس قدرتمند با قابلیت های زیاد و امکان سفارشی سازی بالا احساس خواهد شد که در این میان نام GO SMS می درخشد ؛ این نرم افزار با سه کلمه simple, intuitive, personalizing توانسته نظر بیش از 500 هزار کاربر سراسر جهان را به سمت خودش جلب نماید! به طور کلی اگر به دنبال یک نرم افزار مدیریت اس ام اس هستید که علی رغم داشتن تنظیمات و سفارشی سازی زیاد دارای استیکرها، تم ها، فونت ها و پلاگین های متنوع باشد ما به شما نسخه پرو و پرمیوم نرم افزار فوق العاده GO SMS Pro Premium را پیشنهاد می دهیم که مطمئنا نظر شما کاربران ایرانی را نیز جالب خواهد نمود.

ادامه مطلب

Lumosity v2017.12.16.10199 Lifetime Subscription – نسخه فول و کامل برنامه تقویت حافظه “لوموسیتی” اندروید !
امتیاز 4.1 از 5.0 و +60 میلیون طرفدار از سراسر جهان !
نقد عالی توسط روزنامه های معروف
پیشنهاد ویژه

Lumosity اپلیکیشن فوق العاده در زمینه ی بهبود و پرورش ذهن و فکر از Lumos Labs برای دستگاه های اندرویدی است که ان را می توان محبوب ترین، بهترین و کامل ترین برنامه تقویت حافظه معرفی کرد! Lumosity اسم یکی از برترین موسسه‌ های تحقیقاتی است که در زمینه ی یافتن راهکارها به منظور افزایش سطح هوش، ذکاوت و بهبود حافظه ی افراد فعالیت می کند! این موسسه توسط شخصی به نام دکتر مایکل اسکنلون، فارغ التحصیل رشته ی عصب شناسی در مقطع دکتری از دانشگاه استنفورد آمریکا که سال ها در زمینه پرورش ذهن و فکر افراد تحقیقات جامعی نموده، تاسیس شده است! چند سال پیش که گجت‌های هوشمند چنین فراگیر نشده بودند، این موسسه با راه‌اندازی وبسایت خود سعی کرد خدمات خود را در قالب بازی هایی جذاب به مخاطبان ارائه دهد تا همه افراد بتوانند ذهن خود را روز به روز از نظر عملکرد تقویت نمایند! حال با حضور گسترده ی ابزارهای هوشمند، اپلیکیشن Lumosity نیز روانه ی بازار شده است که دقیقا کاری را انجام می دهد که در وب سایت اصلی این برنامه قابل پیگیری است. این اپلیکیشن شامل چندین بازی مختلف فکری است که طبق ادعای موسسه ی سازنده ی آن چنان چه هر فردی چند دقیقه از روز را به انجام یکی از آن ها بپردازد، خواهد توانست باهوش‌تر، زیرک تر و از نظر فکری شاخص تر از دیگران شود! بازی‌ها نیز به صورت طبقه بندی شده عرضه می شوند یعنی از سطوح پایه و ابتدایی آغاز و به سطوح پیشرفته و پیچیده‌تر ختم می‌گردد!

ادامه مطلب

Nova Launcher Prime v5.5.2 Final + Tesla Unread v5.0.8 Final – نسخه نهایی و کامل لانچر عالی و بی نظیر “نوا” برای اندروید
نسخه پرایم (پولی و پرداخت شده) با تمامی قابلیت ها + مود + پلاگین کاربردی Tesla Unread
امتیاز 4.6 از 5.0 و بیش از 50 میلیون کاربر جهانی

Nova Launcher یکی از زیباترین، حرفه ای ترین و قدیمی ترین لانچرهای اندرویدی است که استودیوی TeslaCoil Software چند سالی است که به صورت حرفه ای برروی آن کار میکند و به عقیده بیشتر دوستان و حتی خودم از برترین و بهترین لانچرها به شمار می رود و محبوبیت ان را می توان به امکان شخصی سازی واقعا بالای آن نسبت داد! با نصب این لانچر برروی دستگاه اندرویدی خود می تواند بهترین جایگزین صفحه ی خانگی را به اسمارت فون خود هدیه دهید! این لانچر فوق العاده، امکان شخصی سازی اینترفیس گوشی را به شما خواهد داد و قادر خواهید بود تغییرات گرافیکی و کم نظیری را در همه بخش ها اعمال کنید. به طور کلی اگر از افرادی هستید که از اینترفیس تکراری دستگاهتان خسته شده اید و به تنوع نیاز دارید و به دنیال یکی از سبک ترینف شیک ترین و پرامکانات ترین لانچرهای اندرویدی می گردید همین الان بدون درنگ به سمت نسخه پرایم Nova Launcher که برای دانلود قرار داده شده بروید چرا که تحت هیچ شرایطی از دانلود خود پشیمان نخواهید شد و این لانچر نظر شما را به خودش جلب خواهد نمود.

ادامه مطلب

Lucky Patcher – لاکی پچر نرم افزاری قدرتمند، نام آشنا و محبوب برای حذف لایسنس برنامه ها و بازی های اندروید و تقلب در ان ها به آسان ترین شکل ممکن است که با آن قادر خواهید بود اپلیکیشن های غیررایگان را دور بزنید و به صورت کامل از امکانات آن ها بهره ببرید. اگر گوشی شما روت شده است این برنامه را به شما پیشنهاد می کنیم و ارزش امتحان کردن را خواهد داشت، هرچند که نرم افزار لاکی پچر در نسخه های جدید خود برروی همه دستگاه های اندروید روت شده و روت نشده بدون خطا نصب میشود و امکان هک بازیها بدون نیاز به روت هم وجود دارد اما در صورت روت بودن دستگاه تان امکان هک بازیها با قدرتبیشتری صورت می پذیرد!در Lucky Patcher نرم افزارها و بازی هایی که نیاز به حذف لایسنس یا تبلیغات داشته باشند نمایش داده می شوند و شما به راحتی می توانید حق بیمه ی هر کدام را که مایلید حذف نمایید. این نرم افزار بیشتر برنامه های لایسنس دار را شامل می شود و روز به روز با آپدیت های جدید بر تعداد آن ها افزوده می شود! به طور کلی اگر به دنبال یک نرم افزار تقلب در بازیها هستید بدون شک برنامه محبوب Lucky Patcher با محیط کاربری ساده و آسان به همراه مجموعه ای از قابلیت های قوی نظرتان را جلب خواهد نمود.

ادامه مطلب

Spotify Music v8.4.33.529 Final + Mod – اپلیکیشن “اسپاتیفای موزیک” برای دسترسی به میلیون ها موزیک به صورت انلاین
جدیدترین نسخه ی هک شده و بدون تبلیغات با ویژگی های اضافی

Spotify Music از محبوب ترین، پرطرفدارترین و پردانلودترین اپلیکیشن های گوگل پلی در زمینه دانلود موسیقی برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه شده و تا به این لحظه +100.000.000 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دانلود شده است! با استفاده از این برنامه ی عالی شما قادر خواهید بود تا به اسانی و سریع به جستجوی موسیقی مورد علاقه ی خود در آرشیویی قدرتمند و کامل بپردازید و در صورت تمایل آن ها را دانلود کرده و برای خود پلی لیست های مختلف ایجاد کنید! در اصل اسپاتیفای یک اپلیکیشن موسیقی با دیتابیسی قدرتمند از همه موزیک های ایرانی، خارجی و … می باشد که به شما این امکان را می دهد بدون دانلود و پر کردن حافظه ی دستگاه خود، همه موسیقی های مورد علاقتان را در یک جا داشته باشید و در هر زمانی که مایل بودید به ان ها گوش دهید و تجربه ای متفاوت از برنامه های پخش موزیک را در دستگاهتان به ارمغان بیاورید! اگر بخواهیم یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین نرم افزارهای موسیقی اندروید را نام ببرید، نام زیبای “اسپاتیفای موزیک” می درخشد و با ویژگی های عالی اش نظر هر کاربری از سراسر جهان را به سمت خودش جذب می کند!

ادامه مطلب

Sygic: GPS Navigation v17.3.6 Full Cracked – دانلود برنامه مسیریابی قدرتمند سایجیک اندروید
فایل نصبی کرک شده + سخنگوی فارسی + نقشه ایران 2017 – تست شده و بدون مشکل

GPS Navigation & Maps Sygic Full Unlocked – مسیر یاب سایجیک بهترین، محبوب ترین و کاربردی ترین نرم افزار مسیریابی به صورت آفلاین در جهان برای اندروید می باشد که با بیش از 500،000،000 دانلود از گوگل پلی توسط کاربران سراسر جهان به عنوان محبوب ترین نرم افزار GPS آفلاین در مارکت گوگل انتخاب شده است! این اپلیکیشن نقشه ی شهرها و کشورهای مختلف را با بهترین کیفیت ممکن برروی اسمارت فون شما به نمایش می گذارد و برای مشاهده ی نقشه ها نیازی به اتصال اینترنت نخواهد بود. این برنامه به صورت کاملا رایگان عرضه می شود و قابلیت استفاده به صورت نامحدود را به شما می دهد و نقشه ی شهرهای ایران از جمله شیراز ، تهران ، اصفهان ، مشهد و … را شامل می شود. شما قادرید نقشه دلخواه از شهرها و کشورهای جهان را به همراه صدای صوتی زدن یا مرد وارد اپلیکیشن کنید و از داشتن یک مسیریاب کم نظیر لذت ببرید! اگر به دنبال یکی از بهترین و کامل ترین نرم افزارهای مسیریاب اندروید هستید پیشنهاد می کنیم سایجیک را امتحان بفرمایید! این نسخه جدیدترین ورژن این برنامه ی کاربردی است که امروز در مارکت برای اندروید منتشر شده است و از ویژگی های ان می توان به موارد زیر اشاره کرد :

ادامه مطلب

SHAREit v4.0.8_ww – دریافت و انتقال سریع فایل ها تا 40 برابر بیشتر از بلوتوث برای اندروید
نسخه ی اندرویدی + کلاینت قابل نصب برروی ویندوز

SHAREit – شیر ایت یکی از بهترین، پرطرفدارترین و نام آشناترین نرم افزارهای انتقال و دریافت فایل با سرعتی باورنکردنی برای دستگاه های اندرویدی است که توسط کمپانی معروف lenovo به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی عرضه شده است و تا به این لحظه بیش از پانصد میلیون بار توسط کاربران اندرویدی برروی گوشیشان نصب شده است. با استفاده از این برنامه ی آسان می توانید با سرعت بالا به انتقال برنامه، بازی و فایل هایی تا حجم چند گیگابایت بدون هیچگونه محدودیت بپردازید! روش کار برنامه نیز بدون صورت می باشد که بدون هیچگونه اتصال وایرلس ارتباط شما با گوشی و یا کامپیوتر را برقرار می سازد و می توانید به رد و بدل کردن اطلاعات بپردازید. بدون شک برای شما نیز پیش امده است که بخواهید برای دوستانتان فایل حجیمی را ارسال کنید اما با بلوتوث بسیار وقت گیر خواهد بود همین الان با بلوتوث خداحافظی کنید و اپلیکیشن SHAREit را برروی گوشیتان نصب کنید و با سرعتی معادل چند مگابایت بر ثانیه بصورت کاملا رایگان به ارسال فایل بپردازید! در آخر اینکه بدون هیچ هزینه ای می توانید برای دوستانتان فایل ها را ارسال کنید و از داشتن یک نرم افزار عالی و کم نظیر در زمینه ارسال رلیگان فایل های حجیم لذت ببرید!

ادامه مطلب

Hexlock Premium App Lock & Photo Vault v2.0.132 Final – برنامه قفل کردن نرم افزارهای اندروید !
نسخه پرمیوم و پرداخت شده با تمامی قابلیت ها برای شما

Hexlock App Lock & Photo Vault نرم افزار عالی و کاربردی در زمینه قفل کردن برنامه های نصب شده دیوایس های اندرویدی از Liquidum Limited است که به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای در مارکت گوگل عرضه شده و برای کامل شدنش باید پول پرداخت کنید و ما مثل همیشه نسخه پرداخت شده و کامل ان را حضور شما معرفی می کنیم! همانطور که من و شما می دانیم یکی از مشکلاتی که همه ما با ان مواجه هستیم دسترسی دیگران به بخش های مختلف گوشی اندرویدیمان است به طوری که به محض قرار گرفتن دیوایسمان در دست کسی به همه جای ان سرک می کشد! به طور پیش فرض امکان قرار دادن رمز عبور و یا الگو برروی کل گوشی برای همه دستگاه های اندرویدی فراهم شده است اما شاید ما دوست داشته باشیم برروی تعداد محدودی از برنامه های دلخواه نظیر گالری، مسنجرها و… رمز عبور قرار دهیم، در این صورت باید چکار کرد؟! نرم افزار کاربردی Hexlock App Lock & Photo Vault به ما این امکان را می دهد که با دو روش مختلف الگو و رمز عبور برروی قسمت های دلخواه امنیت دستگاهتان را بالا ببرید و از دسترسی به نرم افزارهای نصب شده توسط افراد دیگر جلوگیری به عمل بیاورید. نرم افزارای مختلفی در این زمینه معرفی شده است که رابط کاربری و امنیت بالای Hexlock App Lock & Photo Vault باعث شد تا ان را معرفی کنیم و به شما این پشنهاد را دهیم برای یک بار هم که شده ان را امتحان کنید.

ادامه مطلب