سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های برتر

Gesture Lock Screen PRO v2.3.2 – اپلیکیشن قفل صفحه نمایش دستگاه با ژست دلخواه در اندروید
نسخه خریداری شده به ارزش 4.99 دلار تقدیم شما

تا کنون برنامه مختلف و متعددی را برای قفل صفحه نمایش دیوایس های هوشمند اندروید شما در اختیارتان قرار داده ایم که هر کدام از آن ها با داشتن ویژگی های منحصر به فرد دارای کاربران خاص خود بودند، تمامی این برنامه ها برای قفل صفحه نمایش از الگو، پین، رمز عبور و یا اثر انگست استفاده می کنند! در این پست قصد داریم برنامه های متفاوت با سایر اپلیکیشن های منتشر شده برای قفل صفحه نمایش به شما کاربران گرامی معرفی کنیم ؛ Gesture Lock Screen PRO نرم افزاری کاربردی برای قفل صفحه نمایش به وسیله الگو و ژست دلخواه می باشد که توسط شرکت Q Locker برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است ؛ برای مثال می توانید امضای خود را به عنوان قفل صفحه نمایش قرار دهید و یا اینکه یک عدد و ژست خاص را به دلخواه خود انتخاب نمایید و از آن برای قفل اسکرین دستگاه استفاده نمایید! همانند دیگر برنامه های معرفی شده پس از انتخاب ژست مورد علاقه خود، رمز عبوری را به عنوان رمز بازیابی تنظیم کنید تا در صورت فراموش کردن ژست بتوانید به اطلاعاتتان دسترسی داشته باشید! از ویژگی های منحصر به فرد Gesture Lock Screen PRO می توان به نمایش نوتفیکیشن ها بر روی صفحه نمایش اشاره کرد به گونه ای که می توانید با ایجاد تنظیمات دلخواه خود بدون نیاز به باز کردن قفل دستگاه به پیام های دریافتی پاسخ داده و یا جزئیات اطلاعیه را مشاهده نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Gesture Lock Screen PRO اندروید :

  • استفاده از هر گونه عدد , امضا و ژست شخصی برای باز کردن قفل صفحه نمایش
  • استفاده از رمز عبور بازیافت برای زمان های فراموشی الگوی وارد شده
  • نمایش ناتفیکیشن دیگر برنامه ها بر روی قفل صفحه نمایش
  • شخصی سازی زمان , تاریخ , پس زمینه , تاخیر قفل و … در قفل صفحه نمایش
  • متریال دیزاین + نبود تبلیغات در برنامه

Gesture Lock Screen PRO اپلیکیشن جزو گران ترین قفل های صفحه نمایش در پلی استور می باشد که توانسته با قیمت 4.99 دلار امتیاز 4.3 از 5.0 را به دست آورد و هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را از سرور های پر سرعت دریافت نمایید .

ادامه مطلب

Prisma Premium v2.7.2.255 Official – برنامه افکت گذاری تصویر فوق العاده اندروید
نسخه پرمیوم، انلاک شده و کامل برنامه برای اولین بار در ایران
امتیاز 4.5 از 5.0 و یکی از محبوب ترین های گوگل پلی !

Prisma – پریزما برنامه فوق العاده، کم نظیر و محبوب افکت گذاری تصویر و تبدیل عکس ها به آثار هنری از Prisma Labs, inc است که ابتدا برای IOS عرضه شده بود و چند ساعت قبل شاهد عرضه شدن نسخه اندرویدی ان در پلی استور بودیم و مثل همیشه تصمیم گرفتیم نسخه رسمی آن را برای اولین بار در ایران ان را حضور شما کاربران دوستدار این اپلیکیشن فوق العاده معرفی کنیم!  این اپلیکیشن به شکلی بسیار هنرمندانه هر عکسی را به یک نقاشی هنری بسیار زیبا تبدیل میکند ؛ البته برنامه های دیگری هم وجود دارند که چنین کاری را انجام می دهند، اما برنامه‌ پریزما ویژگی های شگفت انگیزی دارد و این کار را به شکل هیجان انگیزتری پیش روی کاربران قرار می دهد! این اپلیکیشن که به صورت 100% رایگان در گوگل پلی عرضه شده است به شما امکان افکت گذاری تصویر به صورت آنلاین را می دهد و افکت گذاری مستقیما از طریق سرورهای برنامه صورت می پذیرد و امکان استفاده آفلاین وجود ندارد ؛ البته نگران چیزی نباشید چرا که پریزما از اینترنت شما حجم آن چنانی مصرف نمی کند و مطمئنا ارزش امتحان را دارد!

ادامه مطلب

ImageMeter Pro – photo measure v2.15.0 – اپلیکیشن اندازه گیری ابعاد در تصاویر به وسیله اندروید
نسخه خریداری شده به ارزش 4.49 دلار تقدیم شما

ImageMeter Pro – photo measure عنوان برنامه ای فوق العاده کاربردی و مهندسی برای اندازه گیری ابعاد، زوایا و مکان های مختلف در تصاویر برای اندروید است که توسط استودیوی Dirk Farin با قیمتی معادل 4.49 دلار در گوگل پلی منتشر شده است . به وسیله این برنامه می توانید به راحتی تصویری را از گالری انتخاب کرده و یا اینکه به وسیله دوربین عکسی از محیط اطراف خود تهیه کنید و سپس با علامت گذاری نقاط مختلف به آسانی ابعاد را به تصاویر بیفزایید. علاوه بر وارد کردن ابعاد بین دو نقطه و یا مکان به صورت دستی، کافیست چهار چوب کلی محیط شکل را انتخاب کرده و با تعیین کردن تو نقطه در میان محیط انتخاب شده ابعاد موجود را به صورت کاملا خودکار مشاهده نمایید ؛ همچنین باید بدانید این برنامه می تواند به راحتی تمامی دستگاه ها و گجت های اندازه گیری لیزری را شناسایی کرده و به وسیله بلوتوث به آن ها متصل شود تا بتوانید اندازه گیری ها را به ساده ترین روش ممکن انجام دهید. پرکاربردی ترین زمان برای استفاده از ImageMeter در مکان ها و مساحت هایی با اشکال بسیار دشوار می باشد که برای اندازه گیری آن ها نیازمند محاسبات گسترده ای می باشد، علاوه بر اندازه گیری طول و عرض این نرم افزار قادر است تا با آنالیز دقیق محیط و اندازه های صادر شده توسط شما , زاویه نقاط انتخاب را نیز در اختیارتان قرار دهد.

ادامه مطلب

Purple Player Pro v2.3.5 – اپلیکیشن موزیک پلیر بصری و قدرتمند اندروید
نسخه خریداری شده به قیمت 1.59 دلار برای اولین بار در ایران

Purple Player Pro عنوان یک پلیر صوتی بصری، قدرتمند و در عین حال قابل تنظیم می باشد که توسط Purple Codelab برای اندروید توسعه و در با قیمت 1.59 دلار در مارکت گوگل پلی منتشر شده است. پس از نصب و با یک بررسی ساده از محیط این اپ خواهید فهمید که توسعه دهنده به گونه ای خاص به نیاز های کاربران توجه داشته و سعی نموده است که ضروری ترین قابلیت ها را برای پخش یک موزیک با کیفیت در اختیارتان قرار دهد. گزینه های همگام با اکولایزر های داخلی هر کسی را قادر می سازد تا تمامی صدا های خروجی را به دلخواه خود شخصی سازی کرده و یا با بهره بردن از تقویت کننده باس شور و نشاطی خاص به موزیک هایشان ببخشند. تمامی موزیک های موجود در حافظه به آسانی شناسایی میشوند و خواهید توانست در حالت های آلبوم، سبک، هنرمندان و یا لیست های پخش شخصی به آن ها دسترسی لازم را داشته باشید. از سیستم پخش اشعار به راحتی عبور نکنید و مطمئن باشید که متن شعر ها تنها با دسترسی به اینترنت و در چند ثانیه دریافت خواهند شد. جدا از تمامی امکانات پایه که در اکثر پلیر ها دیده می شود خواهید توانست که تم های برنامه را تغییر داده تا در از یک نواختی محیطش جلوگیری نمایید!

ادامه مطلب

Accupedo-Pro Pedometer یک نرم افزار کاربردی برای شما و کاربرانی که دوست دارند بدانند در طول شبانه روز چند قدم برمیدارند و چه مسافتی را طی می کنند می باشد که با بهره گیری از سنسور ژیروسکوپ و یک الگوریتم هوشمند که تنها گام ها را شمارش می کند به شما در اندازه گیری قدم هایی که بر می دارید کمک خواهد نمود و تجربه ی یک قدم زدن جالب را برای شما به ارمغان می آورد! با فعال نمودن برنامه تعداد قدم های شما در حال حرکت توسط سنسور های گوشی محاسبه و در صورت ایستادن برنامه نیز توقف می کند ؛ حالا چه گوشی را در جیب خود قرار داده باشید و یا در کیف خود! شاید شما از افرادی هستید که روزانه مسافت زیادی را پیاده روی می کنید و دوست دارید بدانید دقیقا چند قدم را در مدت زمان خاص بر می دارید پس در این گونه مواقع اپلیکیشن گام شمار فوق العاده ی پیش رو به کمک شما خواهد آمد و با امکانات کم نظیر خودش شما را شگفت زده می سازد! محیط کاربری بسیار ساده و کلاسیک برنامه، نمایش میزان قدم های شما بر اساس نمودارهای مختلف و غیره همگی دست به دست هم می دهند تا بهترین برنامه ی قدم شمار را در موبایل و یا تبلت اندرویدی شما به ارمغان بیاورد.

ادامه مطلب

Bacon Camera v1.10.5 – اپلیکیشن محبوب افزایش امکانات دوربین اندروید
جدید ترین نسخه اصلی برنامه به درخواست شما عزیزان

Bacon Camera عنوان برنامه ای خاص برای افزایش امکانات دوربین های اندرویدی می باشد که توسط F.G.N.M توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار را می توان اولین دوربین حرفه ای برای برای دستگاه هایی که از Google’s Camera2 API استفاده نمی کنند دانست! تنها کافیست آن را نصب کرده تا به حداکثر قدرت و توانایی های دوربین دیوایس اندرویدیتان پی ببرید. همه چیز همانند دوربین های DSLR در دستان شما می باشد و با دسترسی به مجموعه ای از قابلیت های منحصر به فرد قادر به ثبت تصاویری خارق العاده خواهید بود. هم چنین Bacon کنترل گسترده ای را بر روی پارامتر های اصلی دوربین نظیر جلوه ها و صحنه ها، تعادل رنگ و … فراهم می آورد. یکی از مهم ترین امکانات گنجانده شده در این نرم افزار محبوب پشتیبانی از سیستم Multi exposure با حداکثر رزولوشن در دسترس می باشد که تصاویری با کیفیت فوق العاده را دراختیار کاربران می گذارد. دیگر نیازی به برنامه های ویرایشی تصویر ندارید! زیرا در همان ابتدا و با استفاده از این دوربین فوق العاده تصاویر بدون هیچ گونه مشکلی در حافظه دیوایس ذخیره خواهند شد. این ماژول فوق حرفه ای را از دست نداده و برای دریافت آن با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

ادامه مطلب

World atlas & map MxGeo Pro v5.0.3 – اپلیکیشن اطلس جهانی اندروید!
نسخه خریداری شده با قیمت 2.49 دلاری تقدیم شما عزیزان

World atlas & map MxGeo Pro عنوان یک برنامه جامع اطلس جهانی، همراه با نقشه ها و برنامه های آموزشی جغرافیایی مخصوص اندروید می باشد که توسط استودیوی برنامه سازی HPB Labs منتشر شده است. شاید بتوان ورلد اطلس را یکی از جامع ترین برنامه های جغرافیا دانست که در نوع خود بی نظیر بوده و طیف گسترده ای از اطلاعات را در خود جای داده است. این نرم افزار بی نظیر اطلاعات 240 کشور مختلف را همراه با نقشه های سیاسی و جغرافیایی در دیتابیس خود نگهداری کرده و تجربه ای جدید را در اختیار کاربرانش قرار می دهد. تنها کافیست نام کشور و یا قاره مورد نظرتان را جست و جو کنید تا به مجموعه ای از اطلاعات جغرافیایی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی دسترسی کامل داشته باشید. یکی از برترین مزیت های این اطلس در مقایسه با نرم افزار های مشابه پشتیبانی از دسترسی به اطلاعات به صورت آفلاین می باشد ؛ به گونه ای که کاربر هیچ گونه نیازی به اینترنت نداشته و در هر زمان و مکانی به اطلاعات دسترسی خواهد داشت. علاوه بر این برای افزایش و ماندگاری اطلاعات در حافظه مخاطبین مسابقات مختلفی در برنامه گنجانده شده است که به صورت یک تثبیت کننده اطلاعات عمل می کنند.

ادامه مطلب

Miaow Clock v4.0.1 – اپلیکیشن ساعت زیبا و پر امکانات مخصوص اندروید
نسخه خریداری شده به قمیت 1.99 دلار تقدیم شما عزیزان

Miaow Clock عنوان یکی از زیبا ترین و پر امکانات ترین ساعت های اندرویدی می باشد که توسط GLGJing توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. مجموعه قابلیت های موجود در این اپ و زیبایی چشم نوازش هر کاربری را ترغیب می کند که برای یک بار شده نیز ان را نصب و امتحان کند‍! Miaow Clock از 4 قسمت مختلف ساخته شده است که یکی از محبوب ترین قسمت های آن ساعت جهانیش است ؛ به گونه ای که بیش از 348 کشور مختلف تحت پشتیبانی آن بوده و در هر زمان و مکانی می توانید به ساعت هر نقطه از جهان دسترسی داشته باشید! ایجاد ساعت ها به دلخواه شماست و اجازه دارید تا صد ها ساعت مختلف را تنها در یک صفحه ایجاد نمایید. نمایش زمان بر پایه دو حالت 12 و 24 ساعته است که تنظیم آن به دلخواه و بنا بر نیاز های کاربر می باشد و هرکسی تنها با چند لمس ساده حالت نمایش را سوییچ می کند. آلارم هوشمند موجود در آن را به راحتی نادیده نگیرید و با تنظیم زمان های مختلفی مطمئن باشید که در هر زمان تعیین شده حتی از عمیق ترین خواب ها نیز بیدار خواهید شد! اگر به دنبال یک ساعت فوق العاده زیبا با مجموعه ای از قابلیت ها هستید به هیچ وجه Miaow Clock را از دست ندهید!

ادامه مطلب

GO SMS Pro Premium v7.44 Unlocked – جدیدترین ورژن نرم افزار پرطرفدار “گو اس ام اس” برای اندروید
فایل نصبی سالم + پکیج پلاگین ها + پکیج زبان ها (فارسی و ..)
نسخه پرمیوم و انلاک شده با تمامی قابلیت ها

GO SMS Pro نسخه پرمیوم و کامل یکی از محبوب ترین و بهترین اپلیکیشن های ارسال و مدیریت اس ام اس (پیامک) از گروه مطرح GO Dev Team برای اندروید است که بهترین جایگزین برای برنامه ی پیش فرض ارسال sms اسمارت فون و یا تبلت های اندرویدی خواهد بود و با آن می توانید جذاب ترین شکلک ها را در پیامک های خود جاسازی کرده و همانند محیط برنامه های چت پیام های خود را زیباتر کنید! بدون شک پس از مدتی کار با محیط پیش فرض بخش اس ام اس دستگاه اندرویدیتان نیاز به تغییر و تنوع احساس می شود ؛ محیط کاربری ساده و بی روح بخش اس ام اس دیوایس اندرویدی شما برای همیشه مناسب نخواهد بود و مطمئنا به یک مدیریت اس ام اس قدرتمند با قابلیت های زیاد و امکان سفارشی سازی بالا احساس خواهد شد که در این میان نام GO SMS می درخشد ؛ این نرم افزار با سه کلمه simple, intuitive, personalizing توانسته نظر بیش از 500 هزار کاربر سراسر جهان را به سمت خودش جلب نماید! به طور کلی اگر به دنبال یک نرم افزار مدیریت اس ام اس هستید که علی رغم داشتن تنظیمات و سفارشی سازی زیاد دارای استیکرها، تم ها، فونت ها و پلاگین های متنوع باشد ما به شما نسخه پرو و پرمیوم نرم افزار فوق العاده GO SMS Pro Premium را پیشنهاد می دهیم که مطمئنا نظر شما کاربران ایرانی را نیز جالب خواهد نمود.

ادامه مطلب

Gallery Vault – Hide Pictures PRO v3.3.5 – نرم افزار محبوب و کاربردی مخفی سازی تصاویر و ویدئوها مخصوص اندروید
نسخه پرمیوم و آنلاک شده با دسترسی به تمامی قابلیت ها تقدیم شما کاربران عزیز

Gallery Vault – Hide Pictures Pro یک برنامه عالی و کاربردی در زمینه ی مخفی کردن ویدئوها و عکس های گالری از استودیوی ThinkYeah برای سیستم عامل اندروید است که به صورت رایگان عرضه گردیده و با میلیون ها دریافت از گوگل پلی در صدر برترین برنامه های Media & Video قرار دارد و با استفاده از ان می توانید به آسانی از گالری موبایل خود در برابر افراد دیگر محافظت به عمل بیاورید! بدون شک شما نیز به برنامه ای برای مخفی کردن عکس ها و ویدئوهای گالری خود نیاز دارید که در صورت مفقود شدن گوشی و حتی دادن گوشی به دیگران بتوانید ان ها را از دیدشان مخفی کنید ما به شما اپلیکیشن عالی فوق را پیشنهاد می دهیم. برنامه Gallery Vault-Hide Video&Photo به صورت حرفه ای و ابتکاری طراحی گردیده است به گونه ای که می توانید آیکون ان را نیز مخفی کنید تا دیگران اصلا به وجود ان برروی موبایلتان پی نبرند! حتی این امکان نیز فراهم شده است که در حالت مخفی نیز برروی نرم افزار قفل بگذارید که تنها با رمز عبور امکان دسترسی به ان وجود داشته باشد.

ادامه مطلب