سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های برتر

YouCam Makeup PRO – Magic Selfie Makeovers v5.32.4 – بهترین نرم افزار روتوش و آرایش چهره برای اندروید
نسخه حرفه ای، انلاک شده و کامل برنامه با دسترسی به تمام قابلیت ها و امکانات
درخواستی جمعی از شما دوستان

YouCam Makeup Full – Magic Selfie Makeovers – سالن آرایش مجازی نرم افزار محبوب، پرطرفدار و فوق العاده در زمینه آرایش چهره از استودیوی برنامه سازی Perfect Corp برای اندروید است که به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش با تمام قابلیت ها برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست! همانطور که از اسم برنامه مشخص است، با نصب YouCam Makeup برروی دستگاه اندرویدی تان می توانید ان را به یک سالن آرایش مجازی تبدیل کنید، به صورتی که قادرید با صدها ابزار حرفه ای به ویرایش و ارایش چهره خود در عکس ها مشغول شوید! سیستم قدرتمند گنجانده شده در YouCam Makeup چهره شما را در عکس ها به صورت دقیق و خودکار شناسایی میکند و پس از ان انواع رژ لب، رژ گونه، ریمل، رنگ مو، لنز و … از برندهای محبوب دنیا را در اختیارتان قرار میدهد تا به ارایش چهره تان مشغول شوید

و زیبا شوید! افکت های کاملا طبیعی، مدل موهای متنوع (بلند، فر، کوتاه، صاف)، ابزار حذف جوش ها و لکه ها، رفع تیرگی زیر چشم و افزایش حجم مژه ها، حذف بازتاب نور با انواع کانتور، سفید سازی دندان ها تنها با یک لمس، افزودن زیورآلات مانند کلاه، عینک، گردنبند و گوشواره به عکس ها جزئی از امکانات گنجانده شده در دل نرم افزار YouCam Makeup Full است که نسخه کامل و پرداخت شده اش را برای دانلود عرضه کرده ایم و می توانید ان را با یک کلیک دریافت کنید!

اپلیکیشن YouCam Makeup Full با گرفتن لقب “برترین برنامه گوگل پلی” توانسته بیش از 500.000.000 بار توسط کاربران سراسر جهان دریافت شود و امتیاز عالی 4.6 از 5.0 را کسب کند که ما در جدیدترین و اخرین نسخه اش را برای دانلود عرضه کرده ایم و می توانید ان را با یک کلیک دریافت کنید و به ارایش کردن چهره خود مشغول شوید.

تغییرات نسخه ی v5.32.4:

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات برنامه .

 


لـیـنـک دانلـود