سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های برتر

Waze – GPS, Maps & Traffic v4.37.0.6 Final + Beta v4.38.1.3 – اپلیکیشن مسیر یاب و گزارش جاده ای اندروید
نسخه نهایی و رسمی گوگل پلی تقدیم شما عزیزان ی

یکی از بزرگ ترین مشکلات افرادی که در کلان شهرها زندگی می کنند ترافیک می باشد ؛ تاکنون برنامه های مختلفی توسط توسعه دهندگان اندرویدی منتشر شده است که به کاربران این دستگاه های هوشمند کمک می کند تا با شناسایی مسیر های کم ترافیک زود تر به مقصد خود برسند. Waze – GPS, Maps & Traffic برنامه ای کامل و بی نقص در زمینه شناسایی ترافیک و جهت یابی برای سیستم عامل محبوب و هوشمند اندروید می باشد که با توجه به سیستم نوآورانه خود کمک می کند تا علاوه بر جهت یابی، زمان کمتری را در ترافیک جاده ها و خیابان ها به سر ببرید. Waze بزرگترین جهت یاب مبتنی بر جمعیت جهانی می باشد که دارای بیشترین است

فاده در میان کاربران اسمارت فون هاست. کاربران با نصب این نرم افزار خواهند توانست موقعیت مکانی خود را همراه با گزارشی کامل از ترافیک منطقه به اشتراک بگذارند تا دیگر رانندگان از ترافیک هر منطقه مطلع شوند. علاوه بر ترافیک هر منطقه جزئیاتی همانند مکان پلیس، حوادث و خطرات جاده ای قابل اشتراک گذاری می باشند که یک رانندگی آرام و بدون درد سر را به برای شما فراهم می کند. این اپلیکیشن تنها در موارد نام برده شده کارامد نبوده و علاوه بر این، جزئیات دقیق را از نقشه ها به صورت زنده به نمایش می گذارد. به راحتی یک رستوران مجلل پیدا کرده و یا اینکه نزدیک ترین جایگاه سوخت را با ارزان ترین قیمت شناسایی کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های fvkhli Waze – GPS, Maps & Traffic اندروید :

  • انتخاب مبدا و مقصد و نمایش میزان فاصله تا مکان مورد نظر
  • دریافت هشدار در هنگام تغییر مسیر اشتباه و اصلاح مسیر
  • مسیر یابی زنده و دریافت دقیق جزئیات نقشه ها
  • به اشتراک گذاری ترافیک جاده ها با دوستانتان
  • توانایی به اشتراک گذاری خطرات جاده ای، مکان پلیس های راه و حوادث
  • شناسایی ارزان ترین ایستگاه سوخت در مسیر حرکت
  • محاسبه گر خودکار در صورت تغییر شرایط جاده ای
  • ناوبری صوتی در هنگام مسیر یابی
  • صرفه جویی در مصرف باتری برخلاف برنامه های مشابه

اپلیکیشن Waze – GPS, Maps & Traffic توانسته است با بیش از 500 میلیون دانلود فعال در سراسر جهان اعتماد کاربران را جلب کرده و جزو برترین برنامه های مسیر یاب به شمار رود. همچنین این نرم افزار در میان میلیون ها رای امتیاز 4.6 از 5.0 را توسط کاربران پلی استور به دست آورده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه اصلی و نسخه نهایی را از سرور های سایت دریافت نمایید.

تغییرات نسخه ی v4.38.1.3:

* برطرف سازی مشکلات برنامه + بهینه سازیهای مختلف + ویژگی های جدید .


لـیـنـک دانلـود