سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های برتر

Beat Snap v1.0.0 [Premium] – اپلیکیشن پر امکانات ساخت بیت موزیک اندروید
نسخه پریمیوم و کامل برنامه به ارزش 48.99 دلار برای اولین بار در ایران

در بین تمامی ما افرادی حضور دارند که علارغم علاقه بسیار زیاد به موسیقی و خوانندگی و توانایی های خاص خود در این زمینه به دلیل محدودیت های مالی و یا جایگاه خاص خود نمی توانند موزیک دلخواهشان را ایجاد کنند و بر روی آن بخوانند! گر چه این محدودیت ها در سبک های رپ و هیپ هاپ بیشتر از بقیه سبک ها به چشم می خورد! با توجه به این موضوع قصد داریم شما را با یک استارت اپ جدید و فوق العاده در زمینه ایجاد بیت موزیک آشنا سازیم که کمک می کند بتوانید موزیک هایی کاملا منحصر به فرد را ایجاد نمایید. Beat Snap Premium عنوان یک اپلیکیشن خاص برای ساخت بیت های اختصاصی موسیقی می باشد که توسط Mixvibes برای اندروید توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است

. این نرم افزار با برخورداری از قابلیت های خاص خود کمک می کند در مدت زمانی بسیار کوتاه بیت های اختصاصیتان را ایجاد کنید و آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. یکی از برترین قابلیت های این نرم افزار به نسبت دیگر ابزار های موجود دسته بندی گسترده اش می باشد ؛ به صورتی که انواع سبک های پر طرفدار موسیقی را در بر می گیرد. مجموعه 32 درام پد موجود توانایی های شما را در ایجاد موسیقی افزایش می دهد و تجربه ای جدید در زمینه ساخت بین موزیک را بدون هیچ گونه هزینه ای در اختیارتان می گذارد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Beat Snap اندروید :

  • ساخت بیت های مختلف و متنوع به صورت کاملا زنده
  • دسترسی بسیار بالا به بیت های ساخته شده
  • استفاده از ابزار های مختلف و گوناگون در هنگام ساخت بیت اختصاصی خود
  • پشتیبانی از انواع سبک های مختلف موسیقی و ارائه ابزار متناسب با هر سبک
  • کیفیت بسیار بالا در مقایسه با برنامه های مشابه موجود در مارکت های اندرویدی
  • FX قدرتمند و مشاهده آن به صورت لایو
  • به اشتراک گذاری بیت های ساخته شده با دوستان خود
  • مترونوم هوشمندانه و حرفه ای

اپلیکیشن Beat Snap با بهره مندی از امکانات و قابلیت های خاص خود توانسته است با پرداخت درون شبکه 48.99 دلاری خود امتیاز 4.6 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی به دست آورد که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پریمیوم آن را از وبسایت پر بازدید دریافت نمایید ؛ در نسخه ما همه قابلیت ها به صورت رایگان در دسترس اند و بدون نیاز به پرداخت پول می توانید بدون محدودیت زمانی از ان ها بهره ببرید .

تغییرات نسخه v1.0.0 :

* انتشار نسخه اول برنامه در گوگل پلی


لـیـنـک دانلـود