سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های برتر

Repic Photo Lab – Magic Effect v1.2 – اپلیکیشن ویرایش تصویر جادویی اندروید
نسخه کامل و بدون تبلیغات برنامه تقدیم شما عزیزان
اختصاصی

افزایش شبکه های اجتماعی و دسترسی به اینترنت باعث شده است که روزانه میلیون ها تصویر در این بستر پر مخاطب به اشتراک گذاشته شود، و نکته جالب توجه در مورد این تصاویر ویرایشی بودن بیش از 90 درصد آن هاست! به صورتی که کاربران پس از ثبت عکس هایشان سعی می کنند با استفاده از فیلتر هایی مختلف هر گونه نقصی را از بین برند. با توجه به این موضوع تا کنون نرم افزار های مختلفی برای ویرایش تصویر در سیستم عامل های مختلف منتشر شده است که بخش عظیمی از آن ها را اندروید در بر می گیرد و محبوب ترین و بهترین هایشان را حضورتن معرفی کرده ایم و این بار نوبت به معرفی یک نرم افزار ویرایشگر تصویر جالب دیگر رسیده است

. Repic Photo Lab – Magic Effect Ad-Free عنوان مجموعه ای از ابزار ویرایش جادویی تصاویر مخصوص اندروید می باشد که توسط Dreams Photo Lab توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. شاید اولین چیزی که پس از نصب این برنامه توجه شما را به خود جلب کند قلمو های جادویی با افکت هایی متنوع باشد؛ به گونه ای که پس از انتخاب تصویر و برس خاص مورد نظرتان، تنها کافیست انگشت خود را بر روی هر قسمت از تصویر بکشید و شاهد ایجاد اثر هنری باشید. بهتر است استفاده از دیگر ابزار ویرایشی را نظیر تنظیم کنتراست، میزان روشنایی و تعادل رنگ سفید، برش عکس ها و … را از دست ندهید و مطمئن باشید که از یک برنامه کاملا حرفه ای با هزاران طرفدار استفاده می کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Repic Photo Lab – Magic Effect اندروید :

  • دسترسی به 25 برس حرفه ای برای خلق آثاری هنری و خاص
  • 15 فیلتر بسیار زیبا و خیره کننده برای افزایش جذابیت هر چه بیشتر آثار
  • دسترسی کامل به تمامی آلبوم های تصاویر موجود در حافظه
  • ابزار برش حرفه ای تصاویر
  • 17 قاب زیبا برای قرار دادن تصاویر در کادر هایی منحصر به فرد
  • پشتیبانی از دستگاه های مختلف با رزولوشن های متنوع

اپلیکیشن Repic Photo Lab – Magic Effect با بهره مندی از قابلیت های خاص خود و توانایی هایش در زمینه ویرایش تصاویر و ایجاد آثار هنری با بیش از 100 هزار دانلود امتیاز 4.3 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی به دست آورد که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه بدون تبلیغات و کامل آن را از وبسایت دریافت نمایید.

تغییرات نسخه v1.2 :

* اضافه شدن افکت های جادویی


لـیـنـک دانلـود