سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های برتر

Add Audio to Video: Music Video Editor v1.0 [Pro] – اپلیکیشن افزودن موزیک به ویدئو اندروید
نسخه حرفه ای به ارزش 0.99 دلار برای اولین بار در سایت های فارسی زبان

در بسیاری از مواقع کاربران لحظات شاد خود را به صورت فیلم ضبط می کنند؛ گاه صدای این ویدئو های ضبط شده مطلوب نیست و کاربر تمایلی به بازبخش آن ها برای دوستانش ندارد. یکی از بهترین راه ها برای برطرف سازی این مشکل افزودن یک صدا و یا موزیک بر روی ویدئو می باشد که در ابزار های پیشرفته ویرایش ویدئو دیده می شود اما برخی از کاربران توانایی استفاده از چنین نرم افزار هایی را ندارند. Add Audio to Video: Music Video Editor Pro Unlocked عنوان یک اپلیکیشن خاص و ساده برای ساخت موزیک ویدئو هایی زیبا می باشد که توسط AndroTechMania برای اندروید توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است

. برای ساخت ویدئوهایی زیبا با این استارت اپ تنها کافیست فایل ویدئویی مورد نظرتان را انتخاب کنید و پس از آن موزیک دلخواهتان را برگزینید تا شاهد ایجاد یک اثر بسیار زیبا باشید. چندین حالت مختلف برای قرار دادن موزیک بر روی ویدئو موجود می باشد که پر طرفدار ترین آن ها را می توان میکس صدا با صدای اصلی ویدئو دانست. قبل از ذخیره سازی ویدئو جدید یک پیش نمایش از آن را مشاهده کنید و مطمئن باشید که فایل خروجی از نهایت کیفیت ممکن برخوردار است.

برخی از امکانات و قابلیت های یرنامه Add Audio to Video: Music Video Editor اندروید :

  • توانایی افزودن صدا بر روی فیلم و ایجاد موزیک ویدئو های خاص خود
  • افزودن موزیک بر روی ویدئو با حفظ صدای اصلی و میکس دو صوت به صورت همزمان
  • اضافه کردن موزیک و یا صدای انتخابی تنها به بخشی از ویدئو
  • پیش نمایش ویدئو جدید قبل از ذخیره سازی آن
  • به اشتراک گذاری موزیک ویدئو های ایجاد شده با دوستان خود در شبکه های اجتماعی
  • محیط کاربری بسیار ساده و آسان به نسبت دیگر برنامه های مشابه
  • کیفیت بالای فایل های خروجی

اپلیکیشن Add Audio to Video: Music Video Editor با بهره مندی از یک قابلیت خاص در محیطی ساده توانسته است با پرداخت درون شبکه 0.99 دلاری خود امتیاز 5.0 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای آن را از وبسایت معتبر دریافت نمایید.

تغییرات نسخه v1.0 :

* رفع مشکلات و بهبود توانایی های برنامه


لـیـنـک دانلـود