سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های برتر

One Unit Converter & Currency v3.2 [Unlocked] – اپلیکیشن تبدیل واحد جامع و قدرتمند اندروید
نسخه آنلاک شده و کامل برنامه به ارزش 3.19 دلار برای اولین بار در ایران

انسان ها تمامی پارامتر ها را با واحد های خاصی مشخص می کنند تا بتوانند به راحتی هر چیزی را اندازه گیری کنند و از یک دیگر متمایز سازند. معمولا برای تبدیل هر واحد به یک واحد دیگر فرمولی خاص موجود می باشد که ما قادر به حفظ و ذخیره تمامیشان در ذهنمان نیستیم. با توجه به این موضوع توسعه دهندگان تا کنون نرم افزار های گوناگونی را در این زمینه منتشر ساخته اند که سایت نیز سعی در معرفی برترین آن ها داشته است. One Unit Converter & Currency Full Unlocked عنوان یک اپلیکیشن تبدیل واحد جامع و قدرتمند مخصوص اندروید می باشد که توسط AuxWave توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است

. تنها کافیست این برنامه را نصب کنید و به 18 دسته بندی مختلف تبدیل واحد های گوناگون دسترسی داشته باشید. محیط کاربر پسند موجود و بدور از هر گونه پیچیدگی این امکان را فراهم می سازد تا حتی مبتدی ترین افراد نیز واحد ها را به یکدیگر تبدیل کنند و نیاز هایشان را برطرف نمانید. در میان تمامی دسته بندی ها، تبدیل نرخ ارز بیش تر از بقیه مورد توجه است ؛ به صورتی که تنها کافیست واحد ارز مورد نظرتان را وارد کرده و ارزش آن را در 150 ارز دیگر مشاهده کنید. در پایان توضیحات نیز باید عنوان کنیم که بیشتر ابزار موجود مهندسی می باشند و دانشجویان رشته های مهندسی قادرند به وسیله آن مسائل را در مدت زمان کوتاه تری حل کنند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه One Unit Converter & Currency اندروید :

  • دسترسی به تبدیل واحد های گوناگون و متنوع در 18 دسته مختلف
  • پشتیبانی از انواع تبدیلات مهندسی برای حل سریع تر مسائل
  • برخورداری از امکان تبدیل 150 ارز مختلف به یکدیگر
  • بهره مندی از بخش فلزات گران با نظیر طلا، نقره، آلمینیوم و …
  • به روز رسانی اطلاعات ارزی و فلزات به صورت روزانه
  • محیط کاربری بسیار ساده و آسان

اپلیکیشن One Unit Converter & Currency با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی متنوع توانسته است با پرداخت درون شبکه 3.19 دلاریش امتیاز 4.5 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه انلاک شده آن را با دسترسی به تمامی امکانات از سایت پر بازدید دریافت نمایید.

تغییرات نسخه v3.2:

* برطرف سازی مشکل ارز ها


لـیـنـک دانلـود