سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های برتر

MapCam – Geo Camera & Collages v4.5.4 [Pro] – اپلیکیشن ثبت اطلاعات موقعیت مکانی تصاویر اندروید
نسخه حرفه ای و کامل برنامه به ارزش 3.99 دلار تقدیم شما عزیزان ی

کاربران دستگاه های هوشمند اندرویدی در سفر های خود و یا بازدید از مکان های جدید تاریخی اقدام به ثبت تصاویری زیبا می کنند؛ بسیاری از افراد علاقه مند به ثبت اطلاعات دقیقی در مورد این تصاویر هستند که در زمان های آینده تنها با مشاهده به این اطلاعات و عکس ها خاطراتشان را زنده کنند. در این پست قصد داریم تا با معرفی یک استارت اپ فوق العاده این ویژگی را در اختیارتان قرار دهیم. MapCam – Geo Camera & Collages PRO عنوان یک اپلیکیشن خاص برای ثبت موقعیت مکانی تصاویر برای اندروید می باشد که توسط Dr.

Ludger Bischofs توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. برنامه فوق به کاربرانش اجازه می دهد تا به سادگی پس از ثبت تصاویر اطلاعات موقعیت جغرافیایی را به سادگی اضافه کرده و یادداشت های خاص خود را به عکس هایشان بیفزایند. به راحتی تصاویر خود را بر اساس طول و عرض جغرافیایی سازماندهی کنید و یک نمای کامل از تصاویر ثبت شده را در نقشه جهان مشاهده نمایید. قابلیت ایجاد کلاژ کمک می کند، چندین عکس را در کنار یکدیگر قرار دهید و آن ها را به عنوان یک تصویر واحد همراه با اطلاعات مکانی با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه MapCam – Geo Camera & Collages اندروید :

  • انتخاب پوشه ذخیره سازی تصاویر قبل از عکس برداری
  • ذخیره سازی اطلاعات طول و عرض جغرافیایی و ارتفاع از سطح دریا
  • امکان وارد کردن یک متن توصیفی برای هر کدام از تصاویر خود
  • مشاهده یک نمای کلی از تصاویر بر روی نقشه جهان
  • ایجاد کلاژ های جغرافیایی از تصاویر خود
  • امکان به اشتراک گذاری تصاویر خود با دوستانتان در شبکه های اجتماعی
  • سازگاری با برنامه های دوربین متنوع و پر طرفدار
  • محیط کاربری ساده بدون هیچ گونه پیچیدگی

اپلیکیشن MapCam – Geo Camera & Collages با برخورداری از امکانات و قابلیت هایی متنوع توانسته است باپرداخت درون شبکه 3.99 دلاری خود امتیاز 4.1 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای و کامل آن را به صورت کاملا رایگان از وبسایت دریافت نمایید.

تغییرات نسخه v4.5.4 :

* بهبود ترجمه های برنامه


لـیـنـک دانلـود