سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های برتر

Evie Launcher v2.9.6-10 – اپلیکیشن لانچر زیبا و قدرتمند اندروید
نسخه مود با بیش از 5 میلیون دانلود فعال

تمامی ما می دانیم که لانچر ها جزئی جدایی ناپذیر از UI دستگاه های هوشمند هستند و قابلیت های متنوع آن ها می تواند کار کردن با دستگاه اندرویدی را جذاب تر جلوه دهد. توسعه دهندگان روز به روز لانچر های گوناگونی را در مارکت اندروید منتشر می سازند که هر کدام از ان ها نیز دارای قابلیت های خاص خود هستند اما تنها برخی از آن ها موفق شده و مورد توجه کاربران قرار می گیرند که سایت نیز برترین آن ها را تا کنون در اختیارتان قرار داده است. Evie Launcher عنوان یک لانچر زیبا و قدرتمند برای شخصی سازی هر چه بیشتر صفحه نمایش دستگاه های اندرویدی می باشد که توسط شرکت Evie Labs Inc توسعه و در پلی است

ور منتشر شده است. این نرم افزار نیز همانند دیگر لانچر ها دارای قابلیت های متنوعی برای شخصی سازی صفحه نمایش است ؛ اما یکی از مهم ترین دلایلی که توانسته ایوی را جزو 15 لانچر برتر سال 2017 قرار دهد دیگر امکانات آن نظیر جست و جوی حرفه ایش می باشد ؛ به گونه ای که در یک محیط واحد و ساده و تنها با یک لمس قادر هستید انواع مخاطبین، فایل ها و … را پیدا کرده و دسترسی های لازم را به آن ها داشته باشید. از سیستم ناوبری سریع به سادگی چشم پوشی نکنید و تنها با چند لمس ساده هر اپلیکیشنی را اجرا نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Evie Launcher اندروید :

  • صفحه اصلی بسایر زیبا و خیره کننده
  • دسترسی به تمامی نرم افزار ها تنها با سوایپ صفحه
  • سیستم جست و جوی هوشمند و یافتن هر چیزی در محیطی جامع
  • میانبر های سریع و سفارشی
  • شخصی سازی تمامی گزینه های موجود در صفحه
  • پشتیبانی از آیکون پک های گوناگون
  • امکان پوشه بندی تمامی برنامه های خود

اپلیکیشن Evie Launcher با تکیه بر مجموعه ای از امکانات متنوع و گوناگون در زمینه شخصی سازی صفحه نمایش دستگاه های هوشمند توانسته است با بیش از 5 میلیون دانلود فعال امتیاز 4.6 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه اصلی آن را از دیتابیس عظیم سایت دریافت نمایید.

تغییرات نسخه v2.9.6-10 :

* دسترسی به برنامه ها با نوار های کشویی
* پشتیبانی از سایز نرمال آیکون ها
* امکان جست و جوی برنامه های پنهان
* اضافه شدن زبان های جدید
* برطرف سازی مشکلات برنامه .


لـیـنـک دانلـود