سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های برتر

SoundCloud Music & Audio v2017.12.08 – اپلیکیشن جستجوی آسان موسیقی های روز برای اندروید
جدیدترین نسخه ی موجود در گوگل پلی همراه بتا – آپدیت نوامبر 2017

SoundCloud Music & Audio برنامه ای پرطرفدار با بیش از 500.000.000 دانلود از گوگل پلی در زمینه ی جست و جو و دانلود موزیک های مورد علاقه ی خود مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط استودیوی SoundCloud مخصوص دو سیستم عامل ای او اس و اندروید عرضه شده است. با داشتن این برنامه ی رایگان برروی دستگاه اندرویدی خود می توانید به اسانی موسیقی مورد علاقه ی خود را پیدا کنید و به گوش دادن به ان ها بپردازید و یا در صورت تمایل اقدام به دانلود آن نمایید. این برنامه دارای یک سرور ابری قدرتمند از همه ی موزیک های راک، کلاسیک، جاز، هاپ و … می باشد که با اسانی می توانید به موزیک مورد علاقه خود دست یابید. اگر به دنبال یک برنامه کامل و عالی برای دانلود موزیک های روز هستید ما به شما SoundCloud را پیشنهاد می دهیم که برنامه ای رایگان و عالیست! به طور کلی اپ SoundCloud Music & Audio یک اجتماع از آهنگ های موسیقی دان ها، بندها، تهیه کننده ها و آهنگسازها در تمامی سبک ها میباشد که با نصب داشتن آن برروی دستگاه اندرویدی تان می توانید وارد دنیای موسیقی شوید و آهنگ های جدید را پیدا کرده و گوش بدهید!

ادامه مطلب

Instagram v27.0.0.2.97 Final – جدیدترین و آخرین ورژن اپلیکیشن محبوب “ایـنـسـتـاگـرام” مخصوص اندروید
نسخه اصلی و رسمی به همراه دو نسخه اینستاگرام پلاس + اوجی اینستا تقدیم شما

Instagram – اینستاگرام نرم افزاری محبوب، نام آشنا، پرطرفدار و بی نظیر در زمینه شبکه های اجتماعی برای گوشی های با سیستم عامل اندروید می باشد که تا به امروز بیش از 5 میلیارد بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و می توان گفت در صدر پردانلودترین برنامه های موجود در گوگل پلی قرار دارد و مثل همیشه تصمیم بر این شده تا جدیدترین نسخه اش همزمان با انتشار حضورتان معرفی شود! با Instagram می توانید عکس هایی را که دارای جلوه های جالبی هستند ایجاد کنید و آنها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید و همچنین قادر خواهید بود، هر روز عکس های زیادی را که دیگر کاربران می گیرند و این افکت ها را روی آن ها ایجاد می کنند، نگاه کنید و لذت ببرید ! با نرم افزار اینستاگرام می توانید جلوه قدیمی یا Sepia و عجیب و غریب مانند Earlybird ، Hudson یا Sutro را برروی عکس هایتان اعمال کنید و با یک دکمه عکستان را شبیه به عکس‌های دهه 50 کنید! یکی از جالب ترین جلوه های اینستاگرام ایجاد محوی در اطراف کادر عکس می باشد که می‌تواند فوکوس بیشتری را روی سوژه میان تصویر ایجاد کرده و عکس را زیباتر کند! این شبکه اجتماعی میلیون ها تصویر و و ویدئو را در خودش جای داده است و به شما امکان مشاهده همه ان ها را میدهد و علاوه بر ان می توانید صفحه اختصاصی خود را ایجاد کرده و به اشتراک گذاری زندگی تان مشغول شوید!

ادامه مطلب

MediaMonkey Pro v1.3.1.0743 – اپلیکیشن پخش و مدیریت انواع فایل های مدیا در اندروید
نسخه پریمیوم با دسترسی به تمامی ویژگی ها تقدیم شما

MediaMonkey Pro اپلیکیشنی حرفه ای و محبوب برای پخش و مدیریت فایل های مالتی مدیا (آهنگ، ویدئو و غیره) برای سیستم عامل اندروید است که توسط استودیو برنامه سازی Ventis Media, Inc همراه با پرداخت درون شبکه منتشر شده است. توسط این نرم افزار هوشمند می توانید به انواع فایل های مالتی مدیا دسترسی داشته و کنترلی بسیار کامل بر روی آن ها داشته باشید. یکی از برجسته ترین ویژگی های مدیا مانکی پشتیبانی آن از ویندوز می باشد، به گونه ای که می توانید نسخه ویندوز این اپلیکیشن هوشمند را نصب کرده و تمامی اطلاعات و فایل های خود را با آن همگام سازی کنید! برخلاف دیگر پلیر های موجود بخش عظیمی از فرمت های صوتی را تحت پوشش خود قرار داده و با پشتیبانی از کدک های گوناگون قادر به اجرای هر فرمتی است. دسته بندی های گوناگونی در این برنامه قرار دارد که تمامی فایل های صوتی، تصویری و پادکست ها بر اساس آن ها تقسیم بندی می شوند. همچنین یکی از قابلیت هایی که توانسته است این نرم افزار را به گونه ای خاص جلوه دهد پشتیبانی آن از کروم کست بوده و که می توانید به راحتی با پشتیبانی از سرور های UPnP و DLNA فایل های خود را پخش و مدیریت کنید.

ادامه مطلب

NetX PRO v4.2.0.0 Paid – اپلیکیشن نطارت و امنیت شبکه های وای فای اندروید !
قیمت 1.99 دلار در مارکت بزرگ گوگل تقدیم شما

NetX PRO را شاید بتوان کامل ترین و برترین برنامه مدیریت بر شبکه های وای فای و تامین امینت آن ها برای تبلت ها و گوشی های اندروید دانست که توسط netgl با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه که بارها و بارها مورد تعریف و تمجید مجلات تکنولوژی قرار گرفته است توانسته در مدت کوتاهی اعتماد هزاران مخاطب را با قابلیت های بی نظیر خود جلب کند. یکی از مهم ترین قابلیت های این اپلیکیشن سیستم هوشمند نمایش افراد متصل به شبکه وای فای می باشد که می تواند نقش بسیار زیادی را در تامین امنیت این شبکه ها ایفا کند! تنها کافیست اسمارت فون متصل به وای فای را شناسایی کنید تا بتوان به راحتی آن را خاموش و یا اینکه ری استارت کرد! نت ایکس پرو اطلاعات بسیاری را نظیر سیستم عامل، مک آدرس، آی پی و دیگر اطلاعات گوشی های متصل به شبکه وای فای را در اختیارتان قرار می دهد. یکی دیگر از قابلیت های این برنامه منحصر به فرد جست و جوی شبکه های وای فای اطراف و نمایش اطلاعات آن ها همانند ssid، قدرت سیگنال، نوع کانال، رمز گذاری و… می باشد و می تواند در شناسایی شبکه های نا امن به کاربران کمک کند. می توانید این اپلیکیشن را به گونه ای تنظیم کنید تا در صورت اتصال دستگاه های جدید و ناشناس به وای فای شما سریعا هشدار اتصال را دریافت کنید و بتوانید دسترسی آن را قطع کنید.

ادامه مطلب

Plex for Android v6.11.0.2997 [Unlocked] – اپلیکیشن مدیریت و پخش فایل های چند رسانه ای اندروید
نسخه آنلاک شده با دسترسی به تمامی قابلیت ها

Plex for Android Full Unlocked عنوان یک برنامه بی نظیر با سروری قدرتمند برای پخش و مدیریت انواع رسانه های موجود بر دستگاه اندرویدی شماست که توسط استودیو برنامه سازی Plex, Inc منتشر شده است. تنها کافیست نسخه اندرویدی این برنامه را بر روی دستگاه اندرویدی خود و یا اینکه نسخه ویندوز را بر روی رایانه شخصی نصب کنید تا با دسترسی کامل به تمامی فایل های رسانه، آن ها را مدیریت و اجرا نمایید. پس از نصب اپلیکیشن تمامی فایل های ویدئویی، موسیقی و تصاویر موجود در حافظه شناسایی شده و در اختیار کاربران قرار می گیرد. از مهم ترین قابلیت های بی نظیر Plex پشتیبانی از همگام سازی اطلاعات در تمامی اسمارت فون ها می باشد ؛ به گون های که با همگام سازی رسانه های خود با سرور های برنامه در هر زمانی و توسط هر دستگاهی خواهید توانست به رسانه هایتان دسترسی و آن ها را اجرا نمایید. علاوه بر این سرورهای پر سرعت این اپلیکیشن به کاربران خود اجازه می دهند تا علاوه بر رسانه های شخصی خود به دیگر رسانه های عمومی دسترسی داشته و بدون هیچ گونه مشکلی به صورت آنلاین آن ها را نیز اجرا نمایند. علاوه بر این اگر نیاز به اجرای رسانه ها به صورت آفلاین دارید تنها نیاز به همگام سازی دستگاه جدید خود با سرور های Plex می باشد.

ادامه مطلب

Stellio Music Player v4.12.2 + Stellio Unlocker v4.01 – موزیک پلیر فوق العاده “استلیو” اندروید !
فایل نصبی موزیک پلیر + فایل آنلاکر 1.69 دلاری به صورت رایگان برای شما !
امتیاز 4.4 از 5.0 در Google Play

Stellio Music Player یکی از بهترین، کامل ترین و محبوب ترین برنامه های موزیک پلیر (پخش موسیقی) برای اندروید است که تیم استلیو آن را در گوگل پلی عرضه نموده و تا به امروز بیش از 500 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده است. با استفاده از این موزیک پلیر می توانید آهنگ های موجود در دستگاهتان را در محیطی واقعا زیبا و شیک پخش کنید و از داشتن یک موزیک پلی متفاوت لذت ببرید!  نکته قابل توجه این است که تم این موزیک پلیر با توجه به رنگ کاور تراک تغییر می کند و مناسب کسانی است که چیزهای عالی را می‌ پسندند! پخش کننده استلیو از تمامی فرمت های رایج پشتیبانی می کند و آن را به همه دوستانی که از موزیک پلیر پیش فرض دستگاهشان خسته شده اند پیشنهاد می دهیم! شاید با خود بگویید که چرا در عنوان معرفی پست از کلمه “بی نظیر” استفاده کرده است ؛ بهتر است همینجا به سوالتان پاسخ دهیم که این موزیک پلیر تمامی توابع موزد نیاز کاربر نظیر تگ ادیتور، تایمر خواب، ویجت های شیک و .. را با خودش به همراه دارد و بدون شک نظر شما را جلب خواهد نمود.

ادامه مطلب

Pulse SMS (Phone/Tablet/Web) v2.7.0.1797 [Unlocked] – اپلیکیشن مدیریت پیام کوتاه حرفه ای اندروید
نسخه آنلاک شده با دسترسی به تمامی ویژگی ها

Pulse SMS (Phone/Tablet/Web)Full برنامه فوق العاده قدرتمند برای مدیریت پیام های کوتاه و پیام های چند رسانه ای برای تبلت ها و گوشی های اندروید می باشد که توسط Luke Klinker به صورت رایگان همراه با پرداخت های درون شبکه منتشر شده است و قصد معرفی نسخه کامل ان را داریم. به وسیله این برنامه خواهید توانست به آسانی به تمامی پیام های کوتاه خود دسترسی داشته و آن ها را با امکانات بیشتری مدیریت نمایید. یکی از برترین قابلیت های پالس اس ام اس که در ابتدای اجرا می توانید نظر کاربران را به خود جلب کند، همگام سازی پیام هاست، به گونه ای که با ایجاد یک حساب کاربری در محیط نرم افزار و همگام سازی پیام های خود با آن، در هر دستگاه هوشمند دیگری خواهید توانست پیام های خود را فراخوانی کرده و به تمامی آن ها دسترسی کاملی داشته باشید. سیستم تاخیر در ارسال پیام های کوتاه به کاربران این اجازه را می دهد که ساعت ها قبل از ارسال پیام کوتاه آن را نوشته و در صف ارسال قرار دهند تا در صورت بروز هر گونه مشکلی، پیام کوتاه به صورت دقیق ارسال شود. علاوه بر تمامی نکات ذکر شده سیستم هوشمند امنیتی موجود در این اپلیکیشن هر گونه دسترسی خارجی به سرور های آن و پیام ها را قطع کرده و از اطلاعات شخصی کاربران به صورت ویژه ای محافظت می کند.

ادامه مطلب

Montego Browser Plus v1.4.19 – اپلیکیشن مرورگر اینترنتی پر سرعت و هوشمند اندروید
نسخه خریداری شده به قیمت 2.99 دلار تقدیم شما عزیزان

Montego Browser Plus عنوان یکی از برترین و پر سرعت مرورگر های هوشمند اندرویدی است که توسط Eagle Development توسعه و در با قیمت 2.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده است. تنها کافیست که این برنامه را برروی دستگاه اندرویدی تان نصب کنید تا با سرعتی دو برابر بیشتر از حالت معمول به جست و جو در صفحات وب بپردازید. یکی از دلایل معروف شدن این مرورگر به نسبت دیگر برنامه های موجود در مارکت اندروید، تکنولوژی فوق العاده گنجانده شده در آن است ؛ به گونه ای که تمامی داده های دریافتی فشرده شده و تا 50 درصد در اینترنت مصرفی صرفه جویی می شود. مهم نیست که صفحه در حال مرور شما به چه زبانی باشد، مترجم داخلی مونتگو آن را به زبان رسمی کشور شما ترجمه کرده و تجربه ای جدید را در مرور صفحات خارجی در اختیارتان قرار می دهد! چندین زبانه مختلف را برای مدیریت بهتر صفحات ایجاد کنید و با دانلود منیجر داخلی برنامه، از هر گونه ابزار جانبی خود را بی نیاز سازید. تمامی تبلیغات موجود در صفحات وب به صورت خودکار شناسایی و متوقف می شوند و باعث می شود بدون هیچ گونه ابزار مزاحمی مطالب موجود در وبسایت ها را مطالعه کنید! مرورگر وب Montego Browser Plus را امتحان کنید !

ادامه مطلب

Alarm Plus Millenium v5.6 – نسخه پولی و پرداخت شده یکی از بهترین برنامه های آلارم اندروید !
امتیاز 4.5 از 5.0 و قیمت 1.99 دلار  در مارکت بزرگ گوگل

Alarm Plus Millenium یک ساعت و آلارم هوشمند است که استودیوی Millenium Apps آن را بصورت اختصاصی برای سیستم عامل اندروید منتشر کرده است که خود به 4 برنامه تقسیم می شود: یک ساعت زنگ دار کامل و منحصر به فرد با ماشین حساب، کرونومتر حرفه ای و پنج تایمر برای نیازهای روزانه، یک لیست از کارهای روزانه، یک لیست از مخاطبین که اجازه می دهد تا با آن ها تماس بگیرید و همچنین روز تولدشان را فراموش نکنید، نرم افزار پخش موسیقی آرامش بخش برای خوابی راحت و آرام! Alarm Plus Millenium شامل آلارم، کرنومتر و تایمر است و امکان نمایش آلارم بعدی را دارد همچنین فاقد هرگونه تبلیغ مزاحم است! با استفاده از این برنامه می توانید کارهای روزمره خود را وارد و آن ها را مدیریت کنید ؛ هشدار دادن برای انجام کاری با صدای خودتان به همراه متن دلخواه، دیکته کردن انجام یک کار، انتخاب تاریخ و زمان دقیق برای هر کار و وظیفه، مشخص کردن زمان انجام یک کار بصورت متناوب و دوره ای، تعریف و فعال کردن یک پروفایل وظیفه به صورت پیش فرض و مشاهده وظایف برنامه ریزی شده در یک ترتیب زمانی از جمله ویژگی های این ابزار کاربردی است. بخش دیگر نرم افزار مربوط به تولدهاست که افزودن و یا وارد کردن مخاطبین (نام، شماره تلفن، ایمیل)، اضافه کردن یک تصویر برای هر تماس، اضافه کردن تاریخ تولد هر مخاطب برای یادآوری روز تولد او، تماس با هر کدام از مخاطب ها با استفاده از تماس صوتی، پیامک یا ارسال ایمیل، ارسال خودکار و یا دستی پیام تبریک روز تولد به دوستان از جمله قابلیت های این ابزار است!

ادامه مطلب

Copy – Text On Screen pro v2.2.1 – اپلیکیشن کپی متن از روی تصاویر در اندروید
نسخه خریداری شده به ارزش 4.99 دلار تقدیم شما

Copy – Text On Screen pro برنامه ای حرفه ای برای کپی متن از روی تصاویر می باشد که توسط شرکت Rishi Apps برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. در هر برنامه روش های مختلفی برای کپی متن ها وجود دارد اما اگر بخواهیم به صورت کلی نحوه کپی مطالب را در سیستم عامل اندروید مورد بررسی قرار دهیم، برای این کار کافیست بر روی متن مورد نظر یک لمس طولانی کرده تا بتوانید هر قسمت از نوشته را به دلخواه خود کپی کنید. اما برخی برنامه ها همانند اینستاگرام اجازه کپی متن را به کاربران خود نداده و نمی توان به راحتی متون را از روی آن ها کپی کرد. در چنین مواردی Copy – Text On Screen pro می تواند ابزاری بسیار کار آمد برای کپی مطالب به شمار رود! به وسیله این اپلیکیشن حرفه ای کافیست از صفحه مورد نظر خود یک اسکرین شات تهیه کرده و عکس گرفته شده از صفحه را درون برنامه قرار دهید تا این نرم افزار به راحتی متن موجود را استخراج کند. تکنولوژی به کار رفته شده در این برنامه OCR نام دارد که با دقت بالای 95 تا 100 درصد از متن ها را با زبان های مختلف تشخیص و سپس در اختیارتان قرار می دهد. توجه داشته باشید که تشخیص متون به فونت ها نیز بستگی داشته و بهتر است متن ها شما از فونت هایی خوانا و بدون مشکل نوشته شده باشند که به راحتی برنامه آن ها را تشخیص و در اختیارتان قرار دهد.

ادامه مطلب