سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های برتر

Dumpster Image & Video Restore Premium v2.15.278t.47c16 Unlocked – یک اپلیکیشن سطل زباله واقعا کاربردی مخصوص آندروید!
نسخه پولی و پرمیوم به ارزش 25 دلار در گوگل پلی!
پـیـشـنـهـاد ویـژه

Dumpster Photo & Video Restore Premium Unlocked یک اپلیکیشن عالی و محبوب در زمینه بازیابی عکس ها، ویدئوها، آهنگ ها، اسناد، اپلیکیشن های حذف شده و دیگر فایل هاست که توسط استودیوی Baloota به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است و هم اکنون قصد معرفی نسخه پولی و کامل آن را داریم! بدون شک برای شما نیز پیش خواهد آمد که به صورت ناگهانی و اشتباهی اقدام به حذف فایل هایی از روی گوشی خودتان نمایید و با خودتان افسوس بخورید که چرا اینطور شد! اپلیکیشن Dumpster Premium چاره کار شماست که دقیقا شبیه به سطح زباله ویندوز عمل می کند و پس از حذف چیزی از روی گوشی و یا تبلت شما، مستقیما به سطح زباله انتقال داده می شود که اگر نیاز به بازیابی داشته باشید، بتوانید با یک لمس آن ها را بازگردانید! اگر قرار باشد چندین برنامه ضرروی همیشه برروی دستگاه اندرویدیتان نصب باشد بدون شک Dumpster Premium یکی از این موارد خواهد بود. بی شک شما نیز با سطل زباله فایل ها در ویندوز آشنا هستید ؛ این ویژگی موجود در ویندوز موجب می شود تا به گونه ای حذف فایل ها دو مرحله ای شده و در صورت پاک شدن اتفاقی فایل های خود بتوانید دوباره آن ها را بازیابی کنید. این بار نیز توسعه دهندگان اندرویدی دست به کار شده اند و این امکان هوشمندانه را برای سیستم عامل اندروید طراحی کرده اند. Dumpster Photo & Video Restore Premium را می توان یک سطح زباله اندرویدی و یا یک برنامه keep safe دانست که با نصب این نرم افزار دیگر نیازی به نگرانی در مورد حذف یک باره و یا اتفاقی فایل های خود نبوده و می توانید پس از حذف به آسانی آن ها را بازیابی کنید. همان طور که گفتیم این اپلیکیشن عملکردی همانند Recycle Bin ویندوز داشته و حذف فایل های را در اندروید به صورت دو مرحله ای در می آورد. اگر می خواهید که از اطلاعات موجود در Dumpster محافظت کنید تنها نیاز است که رمز عبور 4 رقمی خود را بر روی آن قرار داده و مطمئن باشید که کسی نمی تواند به آن ها دسترسی داشته باشد. علاوه بر این در صورت کمبود فضای ذخیره سازی گوشی خود تنها کافیست که برنامه را به سرور های ابری متصل کنید تا نسخه های حذف شده فایل ها بر روی سرور های ابری انتقال داده و در این نرم افزار هوشمند ذخیره شوند.

ادامه مطلب

Telegram Plus Messenger v4.6.0.0 – نسخه پلاس مسنجر تلگرام مخصوص اندروید همراه تم اختصاصی
نسخه پلاس مسنجر تلگرام با امکان نصب در کنار نسخه اصلی و فعال بودن دو حساب!
آپدیت جدید پنجشنبه 23 آذر همزمان با انتشار

Telegram Plus Messenger نسخه غیررسمی مسنجر پرطرفدار و عالی تلگرام برای دستگاه های اندرویدی است که نسبت به نسخه رسمی دارای قابلیت های بیشتری است و توانسته نظر کاربران سراسر جهان را به سمت خودش جلب نماید! قبل از معرفی مسنجر تلگرام پلاس بهتر است اطلاعات تکمیلی در مورد تلگرام نیز در این صفحه ذکر شود: “Telegram – تلگــرام مسنجر معروف کمپانی Digital Fortress است که با تمرکز برروی دو فاکتور مهم سرعت و امنیت بسیار بالا طراحی گردیده و به کاربران این امکان را می دهد که با سرعتی بسیار بالا عکس ها، ویدئوها، فایل ها و متن های دلخواه خودشان را برای دوستانتان در هر کجای این کره ی خاکی که باشند بفرستند! بله این مسنجر بسیار شبیه به اپلیکیشن معروف واتس آپ می باشد با این تفاوت که ویژگی هایی که تلگرام در اختیار کاربران قرار می دهد نسبت به واتس آپ بیشتر است و آن را به همه ی کاربرانی که به دنبال یک مسنجر رایگان و کم نظیر هستند پیشنهاد می دهیم!” نسخه پلاس مسنجر تلگرام در کنار نسخه رسمی نصب می شود و می توانید ان را نیز با شماره دیگرتان فعال کنید ؛ یعنی در اصل دو حساب با شماره های مختلف برروی یک دستگاه خواهید داشت!

ادامه مطلب

Automatic Call Recorder callX v4.8 [Premium] – اپلیکیشن گرافیکی و پر امکانات ضبط مکالمات اندروید
نسخه پریمیوم با دسترسی به تمامی امکانات تقدیم شما

Automatic Call Recorder callX Premium Unlocked عنوان یکی از برترین برنامه های ضبط تماس در سال 2017 مخصوص دستگاه های اندروید می باشد که توسط شرکت SMSROBOT LTD توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار به کاربران خود کمک می کند تا بدون هیچ گونه پیچیدگی و با داشتن یک UI مناسب تمامی تماس های ورودی و خروجی را ضبط کرده و بتوانند در هر زمان و مکانی به محتویات ان ها دسترسی داشته باشند. دو حالت ضبط خودکار و دستی در اختیار هر کسی است که بنا بر نیاز های خودتان می توانید یکی از گزینه های موجود را انتخاب و تماس ها را ذخیره نمایید. بر خلاف دیگر اپ های مشابه که در پست های گذشته نیز تعدادی از ان ها رابه شما معرفی نموده ایم یک حالت فیلتر خودکار در لیست امکانات اتوماتیک کال ریکوردر موجود می باشد که به کاربران خود اجازه می دهد تا تماس های برخی از شماره های خاص و یا مخاطبین ضبط و ذخیره شوند. تمامی تماس ها در دو فرمت mp3 و wav موجود بوده که امکان اجرای ان ها توسط انواع پخش کننده و خود برنامه موجود می باشد. بهتر است این ابزار فوق العاده ی ضبط تماس را از دست ندهید و برای دریافت آن با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

ادامه مطلب

Instagram v27.0.0.7.97 Final – جدیدترین و آخرین ورژن اپلیکیشن محبوب “ایـنـسـتـاگـرام” مخصوص اندروید
نسخه اصلی و رسمی به همراه دو نسخه اینستاگرام پلاس + اوجی اینستا تقدیم شما

Instagram – اینستاگرام نرم افزاری محبوب، نام آشنا، پرطرفدار و بی نظیر در زمینه شبکه های اجتماعی برای گوشی های با سیستم عامل اندروید می باشد که تا به امروز بیش از 5 میلیارد بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و می توان گفت در صدر پردانلودترین برنامه های موجود در گوگل پلی قرار دارد و مثل همیشه تصمیم بر این شده تا جدیدترین نسخه اش همزمان با انتشار حضورتان معرفی شود! با Instagram می توانید عکس هایی را که دارای جلوه های جالبی هستند ایجاد کنید و آنها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید و همچنین قادر خواهید بود، هر روز عکس های زیادی را که دیگر کاربران می گیرند و این افکت ها را روی آن ها ایجاد می کنند، نگاه کنید و لذت ببرید ! با نرم افزار اینستاگرام می توانید جلوه قدیمی یا Sepia و عجیب و غریب مانند Earlybird ، Hudson یا Sutro را برروی عکس هایتان اعمال کنید و با یک دکمه عکستان را شبیه به عکس‌های دهه 50 کنید! یکی از جالب ترین جلوه های اینستاگرام ایجاد محوی در اطراف کادر عکس می باشد که می‌تواند فوکوس بیشتری را روی سوژه میان تصویر ایجاد کرده و عکس را زیباتر کند! این شبکه اجتماعی میلیون ها تصویر و و ویدئو را در خودش جای داده است و به شما امکان مشاهده همه ان ها را میدهد و علاوه بر ان می توانید صفحه اختصاصی خود را ایجاد کرده و به اشتراک گذاری زندگی تان مشغول شوید!

ادامه مطلب

VideoShow Pro – Video Editor v7.6.6 + FREE Unlocked – ویدئو ادیتور قدرتمند و محبوب “ویدئو شو” اندروید
قیمت 14.99 دلار و امتیاز 4.5 از 5.0 با بیش از 100 هزار فروش در گوگل پلی
نسخه پولی و Pro + آنلاک شده برای شما

VideoShow Pro: Video Editor از بهترین و قدرتمندترین اپلیکیشن های ویدئو ادیتور و ویرایش فایل های تصویری برای سیستم عامل اندروید می باشد که با قیمت 14.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و هزاران بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را همزمان با انتشار در اختیارتان قرار دهیم! شما کاربران با VideoShow قادر خواهید بود به راحتی و در محیطی یک پارچه برروی ویدئوهای خود تغییرات دلخواهتان را اعمال نمایید و با کارهایی همچون تبدیل چند عکس ویدئوهایی خارق العاده و حرفه ای را خلق کنید! اگر دوست دارید برروی ویدئوهای خانوادگی خود متن هایی زیبا را قرار دهید ؛ اگر مایلید عکس های گالری تبلت و یا اسمارت فون خود را ترکیب و ویدئوهایی زیبا را بسازید ؛ اگر می خواهید افکت های شگفت انگیز را به فایل های تصویریتان اضافه کنید ما به شما اپلیکیشن قدرتمند و آسان VideoShow Pro – Video Editor را پیشنهاد می دهیم که دارای محیطی بسیار ساده و کلاسیک می باشد و می توانید کارهای مورد نظر را در عرض چند ثانیه و به صورت حرفه ای انجام دهید. ویدئو شو – ویدئو ادیتور تمام امکاناتی را که از یک اپلیکیشن ویرایش ویدئو انتظار دارید را به صورت یکجا در خود نهفته است و محیط کاربری ساده و کلاسیک آن هر کاربری را مجذوب خود می سازد!

ادامه مطلب

Automate Premium v1.10.0 – اپلیکیشن کاربردی انجام خودکار وظایف در اندروید
نسخه پریمیوم بدون هیچ گونه محدودیتی

Automate برنامه ای بسیار کاربردی و حرفه ای در زمینه انجام وظایف به صورت کاملا خودکار در اسمارت فون های اندرویدی می باشد که توسط LlamaLab منتشر شده است. اگر شما نیز جزو کاربرانی هستید که در روز دستورات خاصی را با دیوایس اندرویدی خود انجام می دهید اتومیت می تواند گزینه ای مناسب برای انجام دستورات و هم چنین صرفه جویی در زمان شما باشد. این اپلیکیشن با استفاده از قابلیت های خاص خود امکان ساخت فلوچارتی را به کاربران می دهد که این فلوچارت می تواند شامل تعداد بسیار زیادی از وظایف باشد. تنها کافیست دستورات خاص خودتان را به آن معرفی کنید و طبق زمان بندی ایجاد شده همه چیز را به نرم افزار بسپارید تا شاهد یک سیستم بسیار هوشمند و منظم در گوشی اندرویدی خود باشید. تمامی رویداد های تنظیم شده به صورت خودکار و بدون دخالت شما هر روز تکرار شده و این فرایند کمک می کند تا بتوانید زمانی را که در گذشته صرف انجام این وظایف کرده اید را به کار های مهم دیگری اختصاص دهید. علاوه بر این می توانید به هر قسمت فلوچارت ایجاد شده بلوک هایی را به صورت نا محدود اضافه کرده و در هر زمانی بلوک های اضافه شده را ویرایش نمایید.

ادامه مطلب

Zapya v5.3 – جدیدترین و آخرین نسخه ی برنامه زاپیا مخصوص اندروید با پشتیبانی از زبان شیرین فارسی
نسخه مخصوص اندروید + نسخه مخصوص ویندوز (PC)

Zapya File Transfer Sharing سریعترین ابزار انتقال فایل در جهان از استودیوی برنامه نویسی  DewMobile برای دستگاه های مختلف از جمله اندروید می باشد که توسط آن قادر خواهید بود با سرعت 2 مگابایت بر ثانیه دقیق 10 برابر سرعت 3G به انتقال فایل از طریق وای فای برای دوستان خود بپردازید . با این اپلیکیشن قادر خواهید بود هر آنچه را که در حافظه اسمارت فون خود دارید با سرعتی بالا ارسال کنید و یا به صورت گروهی به انتقال و دریافت فایل بپردازید . امکان ارسال و دریافت فایل ها، برنامه ها، بازی ها و تمامی اطلاعاتی ک برروی هر دو گوشی شما و طرف مقابل وجود دارد، در برنامه تعبیه شده است. اگر از کاربرانی هستید که دوست دارید اطلاعات گوشیتان را برای دوستانتان ارسال کنید همین الان با روش قدیمی بلوتوث خداحافظی کنید و به زاپیا سلام کنید! روش استفاده از برنامه : نرم افزار را اجرا کنید و برای اولین بار برای خود یک آواتار بسازید و پس از آن در صفحه ی جدید لیستی از بازی ها و برنامه های شما به نمایش در می آید که برروی connect to friends کلیک میکنید و نفر دوم باید در گوشی خود create group را انتخاب کند . پس از ساخت گروپ گزینه ی connect to friends به wating for friends تغییر خواهد کرد که نفر دوم باید در گوشی خود connect to friends را انتخاب کند و به انتقال فایل ها بپردازند .

ادامه مطلب

Sygic: GPS Navigation v17.3.5 Full Cracked – دانلود برنامه مسیریابی قدرتمند سایجیک اندروید
فایل نصبی کرک شده + سخنگوی فارسی + نقشه ایران 2017 – تست شده و بدون مشکل

GPS Navigation & Maps Sygic Full Unlocked – مسیر یاب سایجیک بهترین، محبوب ترین و کاربردی ترین نرم افزار مسیریابی به صورت آفلاین در جهان برای اندروید می باشد که با بیش از 500،000،000 دانلود از گوگل پلی توسط کاربران سراسر جهان به عنوان محبوب ترین نرم افزار GPS آفلاین در مارکت گوگل انتخاب شده است! این اپلیکیشن نقشه ی شهرها و کشورهای مختلف را با بهترین کیفیت ممکن برروی اسمارت فون شما به نمایش می گذارد و برای مشاهده ی نقشه ها نیازی به اتصال اینترنت نخواهد بود. این برنامه به صورت کاملا رایگان عرضه می شود و قابلیت استفاده به صورت نامحدود را به شما می دهد و نقشه ی شهرهای ایران از جمله شیراز ، تهران ، اصفهان ، مشهد و … را شامل می شود. شما قادرید نقشه دلخواه از شهرها و کشورهای جهان را به همراه صدای صوتی زدن یا مرد وارد اپلیکیشن کنید و از داشتن یک مسیریاب کم نظیر لذت ببرید! اگر به دنبال یکی از بهترین و کامل ترین نرم افزارهای مسیریاب اندروید هستید پیشنهاد می کنیم سایجیک را امتحان بفرمایید! این نسخه جدیدترین ورژن این برنامه ی کاربردی است که امروز در مارکت برای اندروید منتشر شده است و از ویژگی های ان می توان به موارد زیر اشاره کرد :

ادامه مطلب

Stellio Music Player v4.12.3 + Stellio Unlocker v4.01 – موزیک پلیر فوق العاده “استلیو” اندروید !
فایل نصبی موزیک پلیر + فایل آنلاکر 1.69 دلاری به صورت رایگان برای شما !
امتیاز 4.4 از 5.0 در Google Play

Stellio Music Player یکی از بهترین، کامل ترین و محبوب ترین برنامه های موزیک پلیر (پخش موسیقی) برای اندروید است که تیم استلیو آن را در گوگل پلی عرضه نموده و تا به امروز بیش از 500 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده است. با استفاده از این موزیک پلیر می توانید آهنگ های موجود در دستگاهتان را در محیطی واقعا زیبا و شیک پخش کنید و از داشتن یک موزیک پلی متفاوت لذت ببرید!  نکته قابل توجه این است که تم این موزیک پلیر با توجه به رنگ کاور تراک تغییر می کند و مناسب کسانی است که چیزهای عالی را می‌ پسندند! پخش کننده استلیو از تمامی فرمت های رایج پشتیبانی می کند و آن را به همه دوستانی که از موزیک پلیر پیش فرض دستگاهشان خسته شده اند پیشنهاد می دهیم! شاید با خود بگویید که چرا در عنوان معرفی پست از کلمه “بی نظیر” استفاده کرده است ؛ بهتر است همینجا به سوالتان پاسخ دهیم که این موزیک پلیر تمامی توابع موزد نیاز کاربر نظیر تگ ادیتور، تایمر خواب، ویجت های شیک و .. را با خودش به همراه دارد و بدون شک نظر شما را جلب خواهد نمود.

ادامه مطلب

Sleep as Android Full v20171212 build 1691 Final – نرم افزار ساعت زنگدار و حرفه ای خواب آرام مخصوص اندروید
نسخه پرمیوم و آنلاک شده با تمامی قابلیت ها

Sleep as Android یک نرم افزار قدرتمند، پرطرفدار و عالی در زمینه ی بیدار کردن شما و خواب آرام از استودیوی Urbandroid Team مخصوص اندروید است که به صورت رایگان عرضه شده و با بیش از 10 میلیون دریافت از مارکت اندروید در صدر برترین برنامه های خواب راحت قرار دارد! با استفاده از این نرم افزار می توانید تنوعی عالی را در خواب خود ایجاد نمایید به گونه ای که هرروزتان را با یک صدای آرامش بخش همچون پرندگان، دریا و … بیدار شوید! در اصل این نرم افزار علاوه بر داشتن یک ساعت زنگ دار بسیار عالی می تواند چرخه ی خواب شما را بدون هیچگونه کم و کاستی ضبط کند. اگر از کاربرانی هستید که به دنبال بهترین نرم افزار برای خوابیدن ارام خود هستید ما به شما اپلیکیشن Sleep as Android را پیشنهاد می دهیم که با دارا بودن محیط کاربری واقعا زیبا و توابع عالی بدون شک جامع ترین نرم افزار خواب ارام به شمار می رود.

ادامه مطلب